Fermate Skrevet 29. desember 2017 Skrevet 29. desember 2017 Det er jo en stund siden vi kunne hente ned Alexa appen fra Norsk (ikke amerikansk) appstore. Det gjorde det mye enklere å la kona sjekke shopping listene osv.. Og en slapp alt styret med å lage en US iTunes konto og logge ut og inn og sukk og stønn. Men da jeg skulle sette opp en iPad til å kjøre mot demo kontoen min oppdaget jeg at "Routines" og "Conversations" ikke var der. Hva er det som styrer dette? At appen er lastet ned første gang fra US appstore (og det er US versjon jeg får fra Cloud) ? At "Rioutines" og "Conversations" ble enablet med en US app første gang og er deretter aktive? At Amazon kontoen min er US (førsøkte å sette en Jetcarrier adresse på den men det ga ikke noe utslag)? Må jeg ha Amazon Prime (som jeg har på hovedkontoen men ikke på Demo) ? Mener jeg har spurt om dette før og fått bekreftet at det ikke er tilfelle Må jeg ha kjøpt Echo Show eller Echo Spot på den kontoen? Det må nok være noe med kontoen siden jeg på samme iPad får to forskjellige innhold avhengig av hvilken konto jeg logger på... Hjelp! Siter
MrTiger Skrevet 26. februar 2018 Skrevet 26. februar 2018 Hvilken app er det? finnes den til iphone? Siter
Moskus Skrevet 26. februar 2018 Skrevet 26. februar 2018 1 time siden, MrTiger skrev: Hvilken app er det? finnes den til iphone? Søk etter "Alexa", skulle jeg mene... Siter
Arne Johnny Skrevet 26. februar 2018 Skrevet 26. februar 2018 1 hour ago, MrTiger said: Hvilken app er det? finnes den til iphone? Den heter Amazon Alexa Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.