Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk de først 5 Echo Spot i hus i dag:

image.png

Den har MiniJack lyd ut slik som DOT (men som SHOW mangler)

Men den har eget Power (12V 1.25A) og kan ikke bruke USB power :( 

image.png

image.png

Her i skala med en DOT og en SHOW

image.png

image.png

• Like 3
Skrevet

Bortsett fra at den er vesentlig dyrere er den et alternativ til noen av DOT'ene rundt i huset.

Men skal også forsøke å deler dem ut til "barna" for å se om det gjør noe med måten og hyppigheten vi kommuniserer ;)

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Hei. 

Har du kjøpt fra England eller USA? 

Jeg har en på vei fra USA nå og trodde den hadde USB. Hvordan løse kontakt/spenning problematikken??

Redigert: bakpå adapter: input 100 - 240V. 

Løsning reiseadapter? 

9EE989DD-63F6-4368-A1B6-CDD81F0B7AD0.png

Endret av Joppa36
Fant løsning på spørs
Skrevet

Den dimmer VELDIG langt ned.

Jeg tror du (og dama) blir fornøyd.

Echo Show dimmer ikke fullt så langt ned, den er nok mere for kontoret (?)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Den har vært lite brukt til nå.

Men nå har jeg handlet inn en del Amazon Cloud Cam's så får vi se om de blir mer brukt.

Har også testet dem med Arlo kamera men er ikke sikker på om jeg liker de kameraene.

Skrevet
2 hours ago, iceball said:

@Fermate du som har hele Alexa familien og litt erfaring etter hvert :)  Er spot noe å satse på og hvor gjør den mest nytte i huset?

Jeg kjøpte et par av Spot'ene til @Fermate og synes de fungerer veldig bra. Overraskende bra lyd i dem i forhold til Echo, og kjekt med videokonferansemulighet. Da kan kona og jeg snakke mens hun er hjemme med junior og jeg sitter på jobb (en Spot hjemme og en på jobb :D

• Like 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Kan man styre hva som vises på Spot uten å snakke? Eksempel lage en HS3 event som får spot til å vise temperaturen i rommet eller ute om morgenen? Eller må all kommunikasjon gå via tale?

Skrevet
5 minutter siden, iceball skrev:

Eksempel lage en HS3 event som får spot til å vise temperaturen i rommet eller ute om morgenen?

Ikke på noen måte jeg vet om. :( 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.