ZoRaC Skrevet 30. desember 2017 Skrevet 30. desember 2017 Har noen tips til «ring hytta varm»-pakke til bruk på hytte uten internett? Altså basert på SIM-kort. Skal styre 2 panelovner (230v). Noen som har tips til abonnement å bruke? Er kontantkort det enkleste/billigste? Siter
Moskus Skrevet 30. desember 2017 Skrevet 30. desember 2017 4 timer siden, ZoRaC skrev: Er kontantkort det enkleste/billigste? Ja, absolutt sannsynlig. Har det på ungenes mobilklokker (ja, akkurat, de ja). Siter
nogeni Skrevet 30. desember 2017 Skrevet 30. desember 2017 Hei, jeg har benyttet relé fra Ontech Control http://www.ontechgsm.com på hytta siden i sommer, selges bla på Clas Ohlson, har ikke vært noen problemer, gir fine grafer for historikk Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
ZoRaC Skrevet 1. januar 2018 Forfatter Skrevet 1. januar 2018 På 30.12.2017 den 19.59, nogeni skrev: Hei, jeg har benyttet relé fra Ontech Control http://www.ontechgsm.com på hytta siden i sommer, selges bla på Clas Ohlson, har ikke vært noen problemer, gir fine grafer for historikk Takk, de ser bra ut! Prisen på alle ligger visst rundt 2000 kr for 2 stk, så da blir det nok den. ser de tilbyr abonnement (app/webside) til 15 kr/mnd inkl SIM/abb også. Siter
AndreasLie Skrevet 2. januar 2018 Skrevet 2. januar 2018 Noen som har noe å si på rekkevidden på ekstra noder på Ontech? Har et gammelt "ring hytta varm" system idag, men kunne tenkt meg å bytte det ut med et nytt for den vil ikke ta imot sms annet fra et telefonnummer. Da hadde det vært fint å kunne sette en på varmeovnen i tilbygget og på utedassen som er i et annet bygg på tunet. Siter
nogeni Skrevet 2. januar 2018 Skrevet 2. januar 2018 Hei, kan ikke si noe om rekkevidde, da mine relè står nærme hverandre på samme plan, men har forstått det slik at hvis du kjøper flere relè med SIM, skal du få disse opp i samme app/webside for styring. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.