Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen tips til «ring hytta varm»-pakke til bruk på hytte uten internett? Altså basert på SIM-kort. 

Skal styre 2 panelovner (230v). 

Noen som har tips til abonnement å bruke? Er kontantkort det enkleste/billigste?

Skrevet
4 timer siden, ZoRaC skrev:

Er kontantkort det enkleste/billigste?

Ja, absolutt sannsynlig. Har det på ungenes mobilklokker (ja, akkurat, de ja).

Skrevet
På 30.12.2017 den 19.59, nogeni skrev:

Hei, jeg har benyttet relé fra Ontech Control http://www.ontechgsm.com på hytta siden i sommer, selges bla på Clas Ohlson, har ikke vært noen problemer, gir fine grafer for historikk

Takk, de ser bra ut! Prisen på alle ligger visst rundt 2000 kr for 2 stk, så da blir det nok den. :) ser de tilbyr abonnement (app/webside) til 15 kr/mnd inkl SIM/abb også. 

Skrevet

Noen som har noe å si på rekkevidden på ekstra noder på Ontech? Har et gammelt "ring hytta varm" system idag, men kunne tenkt meg å bytte det ut med et nytt for den vil ikke ta imot sms annet fra et telefonnummer. Da hadde det vært fint å kunne sette en på varmeovnen i tilbygget og på utedassen som er i et annet bygg på tunet. 

Skrevet

Hei, kan ikke si noe om rekkevidde, da mine relè står nærme hverandre på samme plan, men har forstått det slik at hvis du kjøper flere relè med SIM, skal du få disse opp i samme app/webside for styring. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.