DrLaban Skrevet 4. juli 2016 Skrevet 4. juli 2016 Er det en enkel måte å legge til °C på temp-verdier i HStouch ? Slik som det er i dag så viser den bare 25,9 og jeg ønsker at den skal vise 25,9°C på skjermene rundt i huset. Siter
Moskus Skrevet 4. juli 2016 Skrevet 4. juli 2016 Du velger om du skal ha ut Value eller String. Du kan forsøke med String først. Siter
DrLaban Skrevet 4. juli 2016 Forfatter Skrevet 4. juli 2016 Det har jeg testet, men string inneholder heller ikke °C på mine Oregon-sensorer. Det rare er at max og min-verdiene gjør det - bare ikke selve tempen. Slik ser det ut: Siter
GeneralVirus Skrevet 4. juli 2016 Skrevet 4. juli 2016 Hvis du bruker status tracking og velger "Use Status text" så kommer det °C. Siter
GeneralVirus Skrevet 4. juli 2016 Skrevet 4. juli 2016 Men ser ikke ut som du har fått med en "Suffix" på dine temp sensorer. Gå inn under RFXCOM på devicene og legg til °C under suffix. 1 Siter
Moskus Skrevet 4. juli 2016 Skrevet 4. juli 2016 Hmmm! "Today I learned". Skulle akkurat til å si at jeg ikke trodde RFXCOM brukte Suffix for device value på device'ne sine, men Bert har laget sin egen suffix... Denne skal jo bli satt som default når du velger "Metric" under Plugins -> RFXCOM -> General (som igjen er "på" som default). Siter
DrLaban Skrevet 4. juli 2016 Forfatter Skrevet 4. juli 2016 Det løste seg ved å legge til °C som suffix under "RFCom-fanen" på de aktuelle devicene. Nå er alt så meget bedre Takk takk! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.