Blodstrupmoen Skrevet 2. januar 2018 Skrevet 2. januar 2018 Er det noen som har koplet BMWs connected drive til sitt HA system? Har bestillt en i3, og hadde vært kjekt å fått integrert den i Homeseer. Siter
Gjelsvik Skrevet 9. mars 2018 Skrevet 9. mars 2018 Får bilen til uka, så tenkte å dra opp denne tråden igjen. Ser bmwlabs har en egen ifttt channel, har du testet den? Siter
Blodstrupmoen Skrevet 9. mars 2018 Forfatter Skrevet 9. mars 2018 Har ikke fått bilen enda, den ble produsert i dag. Siter
Salvesen Skrevet 9. mars 2018 Skrevet 9. mars 2018 Jeg har vurdert å bytte låne min model S mot en kompis sin i3 for å lage bmwSeer(modifisert versjon av teslaSeer), men har ikke funnet tid enda. Kanskje ila 2018 en gang, eller ett annet år. Hvem vet Siter
Blodstrupmoen Skrevet 9. mars 2018 Forfatter Skrevet 9. mars 2018 Du trenger vel ikke bilen for å få til dette, kun adgang til app/api? Siter
Salvesen Skrevet 10. mars 2018 Skrevet 10. mars 2018 9 timer siden, Blodstrupmoen skrev: Du trenger vel ikke bilen for å få til dette, kun adgang til app/api? Tja, å få teste det er jo en fordel. Nå har jeg ikke sjekket mulighetene i API'et grundig. Men det meste kan nok gjøres kun ved tilgang til app ja for å sjekke at ting stemmer overens. Men, den største utfordringen ligger nok i å finne tid 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.