Oliver Skrevet 7. januar 2018 Skrevet 7. januar 2018 Hei Har stadig utfordring med at iphonen legges igjen på steder i huset og det blir febrilsk leting etter denne siden den selvfølgelig står på lydløs. Er det en enkel måte å få denne til å ringe med volum? Har Homseer og ifttt hvis det kan brukes. Siter
Blodstrupmoen Skrevet 7. januar 2018 Skrevet 7. januar 2018 Bruk find my iphone, og aktiver lydsignal. Da piper telefonen selv om den er på lydløs. 1 Siter
Oliver Skrevet 7. januar 2018 Forfatter Skrevet 7. januar 2018 1 time siden, Blodstrupmoen skrev: Bruk find my iphone, og aktiver lydsignal. Da piper telefonen selv om den er på lydløs. Takk for svar Prøver det jeg. Siter
Automatikk Skrevet 7. januar 2018 Skrevet 7. januar 2018 Pushover kan også skjære igjennom på lydløs om man setter prioritet til 1 eller 2. Siter
ZoRaC Skrevet 7. januar 2018 Skrevet 7. januar 2018 1 time siden, Automatikk skrev: Pushover kan også skjære igjennom på lydløs om man setter prioritet til 1 eller 2. Bare på Android, ikke iOS, vel? Siter
Automatikk Skrevet 7. januar 2018 Skrevet 7. januar 2018 Virker på iOS. Skjærer også gjennom Do Not Disturb. Siter
ZoRaC Skrevet 7. januar 2018 Skrevet 7. januar 2018 Akkurat nå, Automatikk skrev: Virker på iOS. Skjærer også gjennom Do Not Disturb. Må du gjøre noe spesielt for å få til det? Hos meg forholder den seg til både lydløs og «ikke forstyrr»... Siter
Automatikk Skrevet 7. januar 2018 Skrevet 7. januar 2018 Hm, her lyver jeg visst så det renner av meg. Tenkte helt feil, da jeg har Apple Watch på meg til vanlig, mens iPhone er alltid er lydløs. Testet nettopp på nyeste iOS. 1 Siter
Evelen Skrevet 7. januar 2018 Skrevet 7. januar 2018 Dette er innebygget funksjonalitet i android. Antakelig i iOS også. https://myaccount.google.com/intro/... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.