Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har stadig utfordring med at iphonen legges igjen på steder i huset og det blir febrilsk leting etter denne siden den selvfølgelig står på lydløs. 

Er det en enkel måte å få denne til å ringe med volum?

Har Homseer og ifttt hvis det kan brukes. 

Skrevet
1 time siden, Blodstrupmoen skrev:

Bruk find my iphone, og aktiver lydsignal. Da piper telefonen selv om den er på lydløs.

Takk for svar

Prøver det jeg.

Skrevet
1 time siden, Automatikk skrev:

Pushover kan også skjære igjennom på lydløs om man setter prioritet til 1 eller 2.

Bare på Android, ikke iOS, vel?

Skrevet
Akkurat nå, Automatikk skrev:

Virker på iOS. Skjærer også gjennom Do Not Disturb. 

Må du gjøre noe spesielt for å få til det? Hos meg forholder den seg til både lydløs og «ikke forstyrr»...

Skrevet

Hm, her lyver jeg visst så det renner av meg. Tenkte helt feil, da jeg har Apple Watch på meg til vanlig, mens iPhone er alltid er lydløs.

Testet nettopp på nyeste iOS.

• Like 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.