mk1 black limited Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Noen som har plassert noe Trådfriutstyr utendørs? Ser pærene iflg Ikea kan brukes i 0-40 grader, men det behøver jo ikke nødvendigvis være sant. Tenkte jeg skulle sette en pære ute. Har både Hue og Lightify ute, og det virker helt greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xibriz Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Jeg leste -20 til 40 grader på de jeg bruker. Har vært ute i en ukes tid kanskje. Kan sjekke, men det har nok ikke vært mere enn -6 til -8 her. Funker fint til nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 17 minutter siden, xibriz skrev: Jeg leste -20 til 40 grader på de jeg bruker. Det samme har jeg lest... Jeg har 1 RGB-pære og 3 vanlige (+1 i kald bod). Alle har vel vært ute et par måneder nå og rundt -20 har det vært i hvertfall. Fungerer fint her også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mk1 black limited Skrevet 11. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2018 Hm, kan jeg ha blingset så fælt da? Må sjekke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erlingba Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Har hatt ett par pærer ute i et halvt år. Funker like bra/dårlig som de innendørs. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.