ZoRaC Skrevet 16. januar 2018 Skrevet 16. januar 2018 Har du en slik til overs? Kommenter her eller send meg en PM. Siter
xibriz Skrevet 16. januar 2018 Skrevet 16. januar 2018 Jeg ønsker meg også en slik. Har lettet etter dette i flere år snart (det finnes en tråd her en plass) Jeg så en slik på finn for en god stund siden, men var for sent ute. Siter
ZoRaC Skrevet 16. januar 2018 Forfatter Skrevet 16. januar 2018 2 minutter siden, xibriz skrev: Jeg ønsker meg også en slik. Har lettet etter dette i flere år snart (det finnes en tråd her en plass) Ja, det kommer ikke flere...: Sitat Thank you for your interest, but we are no longer manufacturing any Powernode products. We decided to stop selling hardware products so we could focus on our core business, which is software development. 3 minutter siden, xibriz skrev: Jeg så en slik på finn for en god stund siden, men var for sent ute. Det var nok jeg som kjøpte den i fjor sommer... Siter
xibriz Skrevet 16. januar 2018 Skrevet 16. januar 2018 4 minutter siden, ZoRaC skrev: Det var nok jeg som kjøpte den i fjor sommer... Maks 1 pr bruker! 1 Siter
Haakon Skrevet 9. mars 2018 Skrevet 9. mars 2018 Hei, jeg har en sånn til salgs. Altså en strømforgrener av typen NP310-F. Knapt brukt. Kjøpt hos Tronika. Selges til høystbydende. Send gjerne en PM. Siter
Øyvind Skrevet 22. mars 2018 Skrevet 22. mars 2018 Siden denne tydeligvis er borte fra markedet, finnes det da tilsvarende produkter med norske kontakter? Siter
ZoRaC Skrevet 22. mars 2018 Forfatter Skrevet 22. mars 2018 Akkurat nå, Øyvind skrev: Siden denne tydeligvis er borte fra markedet, finnes det da tilsvarende produkter med norske kontakter? Nei, dessverre... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.