MbenzNo Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Hei! Noen her på berget som har klart å linke Google Home til Homey? Jeg kommer ikke lenger enn til at jeg får opp "link to Homey" kortet i Home appen, men så skjer det ikke mer. Ref: Link til spørsmål på Google Home support forum Link til Connect Google home to homey i Homey forum St1-R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MbenzNo Skrevet 18. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2018 Fant ut av det! Startet Google Assistant på telefonen (Ikke Google Home) Valgte den blå menyknappen oppe til høyre. Søkte på Homey og valgte resultat. På Homey infosiden kunne jeg nå skrolle ned og unlinke kontoene (som i utgangspunktet ikke var linket). Nå kunne jeg spørre Google Home "Let me talk to Homey" og prosessen med å linke i Google Home appen virket nå som den skulle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Master Aeon Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Så vidt jeg vet så har ikke Homey muligheten til å legge inn alternative talekommandoer på devices og rom. Dessverre. Jeg får ikke linket opp med Google Assistant til Homey. Homey er bare ikke synlig i listen over smarthubs. Jeg ser mange sliter og noen får det til. Uansett så må man si: Ok Google, tell Homey to..." og det er ikke bra nok. Alexa fungerer derimot bra og Siri fungerer glimrende. Athom skal visstnok legge inn bedre støtte for Google Assistant i 2.0-versjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.