Moskus Skrevet 22. januar 2018 Skrevet 22. januar 2018 https://www.tu.no/artikler/feil-pa-tusenvis-av-nye-strommalere/426393 Sitat – Som kunde kan en bidra ved å selv koble ut hovedsikringen i minst en time. Ved strømutkobling vil systemet startes på nytt, og feilen blir rettet opp, sier Dimmen. Ja, det var jo en praktisk måte å drive feilretting på. Siter
clio75 Skrevet 22. januar 2018 Skrevet 22. januar 2018 Fy Fa...... Rart det ikke er en bedre måte å resette driten på. Håper ikke jeg har feil på min . Fikk måleren min 17 jan og den rapporterer så da er det lov å håpe. Siter
ZoRaC Skrevet 22. januar 2018 Skrevet 22. januar 2018 8 minutter siden, clio75 skrev: Håper ikke jeg har feil på min . Fikk måleren min 17 jan og den rapporterer så da er det lov å håpe. Mener det sto i en artikkel at det var de fra før sommeren i fjor som hadde gammel firmware. Siter
clio75 Skrevet 22. januar 2018 Skrevet 22. januar 2018 Tja, Artikkelen er fra 20 Jan i år. Og jeg vet ikke når min måler er produsert/updatert selv om den ble montert Artikelen sier at problemet er løst , men når kommer eventuelt neste problem ?? og må alle slå av strlmm måleren i en time igjen da Skeptisk Siter
Tverfyll Skrevet 22. januar 2018 Skrevet 22. januar 2018 Problemet er såvidt jeg forstod det at modulen gikk i dvale, og forsonet seg med at denne ikke hadde kontakt med omverden. Ved strømbrudd over en time vil denne aktivere kommunikasjonen og forsøke igjen. Quickfix for nettleverandørene er å legge ut strømmen noen timer om natten i de områdene med problemer. Siter
Salvesen Skrevet 22. januar 2018 Skrevet 22. januar 2018 Har ikke opplevd problemer med min enda(tror jeg). Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.