Moskus Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 https://www.tu.no/artikler/feil-pa-tusenvis-av-nye-strommalere/426393 Sitat – Som kunde kan en bidra ved å selv koble ut hovedsikringen i minst en time. Ved strømutkobling vil systemet startes på nytt, og feilen blir rettet opp, sier Dimmen. Ja, det var jo en praktisk måte å drive feilretting på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clio75 Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Fy Fa...... Rart det ikke er en bedre måte å resette driten på. Håper ikke jeg har feil på min . Fikk måleren min 17 jan og den rapporterer så da er det lov å håpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 8 minutter siden, clio75 skrev: Håper ikke jeg har feil på min . Fikk måleren min 17 jan og den rapporterer så da er det lov å håpe. Mener det sto i en artikkel at det var de fra før sommeren i fjor som hadde gammel firmware. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clio75 Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Tja, Artikkelen er fra 20 Jan i år. Og jeg vet ikke når min måler er produsert/updatert selv om den ble montert Artikelen sier at problemet er løst , men når kommer eventuelt neste problem ?? og må alle slå av strlmm måleren i en time igjen da Skeptisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tverfyll Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Problemet er såvidt jeg forstod det at modulen gikk i dvale, og forsonet seg med at denne ikke hadde kontakt med omverden. Ved strømbrudd over en time vil denne aktivere kommunikasjonen og forsøke igjen. Quickfix for nettleverandørene er å legge ut strømmen noen timer om natten i de områdene med problemer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvesen Skrevet 22. januar 2018 Del Skrevet 22. januar 2018 Har ikke opplevd problemer med min enda(tror jeg). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.