Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg tenkte på at det ville vært praktisk å ha muligheten til å manuelt skrive i HStouch (direkte i appen) til f.eks huskelister, handelister osv.

Tenkte det kunne være en ide å ha en blank tekstboks eller noe som man kunne trykke på og da popper tatsturet opp for å skrive.

Noen som har gjort noe lignende i HS touch? Noen som ser løsning på det?

AJ

Endret av Arne Johnny
Skrevet
1 minute ago, Moskus said:

Det største problemet er vel muligens scriptet som skal håndtere teksten du legger inn...

Det er det sikkert :P

Den verden der er for ukjent for meg. Men trodde kansskje det var mulig å skrive til en virtuell device som man etterpå kan hente statusfra. Men ser jo at det ikke nødvendigvis er rett frem. Men hadde vært kult om det var mulig.

Skrevet
3 minutes ago, Moskus said:

Det er nok helt sikkert mulig! :)

Jeg kan bare ikke fortelle deg 100% sikkert hvordan enda... :P 

Om noen finner på noe lurt her så øker nok waf'en her i huset hvertfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.