Hr Kotelett Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Hei Noen som har noen tanker på om Fibaro dimmer 2 (eller annen z wave dimmer) skulle ha noe problem å kjøre mot Tundra Spot: https://www.eldirekte.no/tundra-swan-9w-rett-i-isolasjon-warmdim/cat-p/c/p10637535 Eventuelt andre spotter til bad jeg kan kjøre mot dimmer2? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenT Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 (endret) Det skal i prinsippet gå helt fint. Baserer dette på at Fibaro Fimmer 2 benytter seg av samme dimmeteknikk som elko315GLE (faseavsnitt) Endret 25. januar 2018 av MortenT Mangelfullt svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Kotelett Skrevet 25. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2018 Kjempegreier, takk skal du ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 3 timer siden, MortenT skrev: Baserer dette på at Fibaro Fimmer 2 benytter seg av samme dimmeteknikk som elko315GLE (faseavsnitt) Med Dimmer 2 kan man velge mellom faseavsnitt og fasesnitt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenT Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 3 timer siden, Moskus skrev: Med Dimmer 2 kan man velge mellom faseavsnitt og fasesnitt. Stemmer, den tester vel for R/RC/RL i autokalibreringen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 22 minutter siden, MortenT skrev: Stemmer, den tester vel for R/RC/RL i autokalibreringen? Ja, skulle mene det. Men det betyr ikke at den alltid tar rett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shen Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Stemmer at den skal klare begge. Jeg kjører mot noen andre downlights, Juniper mener jeg de heter (4 stk 8W) som jeg tidligere brukte Elko GLE315 Dimmer på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.