DrLaban Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Hva er forskjellen på verdiene "Power" og "Watts" egentlig? Begge måles i Watt... ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Ingen. Men jeg tror det er to forskjellige Z-wave kommandoer. Hvorfor det er to er ukjent. "Power" sin enhet er "Watt"... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DiderikFrom Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Forskjellen hos meg er at den ene virker, den andre ikke... Eller for å nyansere, den med tre desimaler oppdaterer seg ikke med mindre den polles eller en gang hvert jubelår, mens den med en desimal (eller ingen dersom det ikke er behov) later til å ha instant update. Men jeg aner ikke hvorfor det er slik. Førstnevnte har jeg bare kalt "Unused" og markert som "Hidden". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Sliter litt med parameter og oppdateringer, det skjer altfor ofte... Noen som husker sine innstillinger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.