Fjaeran Skrevet 27. januar 2018 Skrevet 27. januar 2018 Hvordan får jeg grafisk visning av batteristatus, temperatur osv ? Finner ikke noe i biblioteket.. Får en slider til å "fungere", men er ikke meningen å stille inn verdien. Kun vise.. Siter
ZoRaC Skrevet 27. januar 2018 Skrevet 27. januar 2018 Du kan bruke «status graphics» på devicen i HomeSeer. Bruk forskjellig bilde for 0-10, 10-20, osv. Så setter du inn devicen i HStouch og velger å bruke status graphics. Det er kanskje også mulig å sette en slider til «read only» og vises status med den. Siter
Fjaeran Skrevet 27. januar 2018 Forfatter Skrevet 27. januar 2018 Kunne vel tenkt meg noe som ett analog instrument feks.. Burde være mulig, etter som slidere har grafisk visning av status 0-100% feks volumstyringen på Sonsos Siter
Fjaeran Skrevet 27. januar 2018 Forfatter Skrevet 27. januar 2018 Fant nå statusbar på Others. det funker på ett vis Driver å lærer meg HS designer, så blir litt spørsmål. Selv om programmet er ganske enkelt å bruke. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.