Erling Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Via event kan jeg velge disse presets for hvert lys: Hadde vært utrolig flott hvis jeg kunne byttet preset med 2 knapper, hvor en går opp og en går ned. Når jeg tenker logikk blir EKSTREMT mye if... ? Noen Petter Smart-triks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 19 timer siden, Erling skrev: Noen Petter Smart-triks? Scripting. Så du må enten få fatt i en scripting funksjon som kan velge et Preset, eller kunne få valget i en Device. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilsanmy Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Eg har gjort følgende som kan minne om det du trenger. Eg har laget ein counter "Cycle Light Livingroom" verdien av den avgjør kva scene som kjører. 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 20 timer siden, nilsanmy skrev: Eg har gjort følgende som kan minne om det du trenger. Eg har laget ein counter "Cycle Light Livingroom" verdien av den avgjør kva scene som kjører. Aha, smart! Jeg har det med å glemme at counter'ne finnes.... ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 26. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2018 @nilsanmy 1000-takk for tipset. Jeg har tatt den i bruk, må nok lære meg litt koding etterhvert. Det blir ganske omfattende med flere lamper, men jeg tok de 3 viktigste. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nilsanmy Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 @Erling Bare hyggelig. Kva brytere bruker du i lag med hs3 og jowihue? Hue dimme bryter? Eller annet? Eg har gått til innkjøp av 1stk hue pære, og har tenkt å bygge videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 30. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2018 Jeg er ikke helt happy, men bruker Hue dimme brytere i kombinasjon med HS-Touch. Drømmer om x, y, z-justering. Styrke, "preset" og lampe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.