ZoRaC Skrevet 6. juli 2016 Skrevet 6. juli 2016 Da har jeg fÄtt koblet opp min n RFX433trxE og lastet ned RFXCOM-plugin. Device har status "On-line".  Men, den finner ikke min temp-sensor eller min magnetbryter (LMST-606). Har slÄtt pÄ alle protokoller i plugin, for Ä vÊre sikker, men det hjalp ikke.  Enhetene er lagt like ved RFX433trxE'en.  Hva gjÞr jeg feil? Siter
1 GeneralVirus Skrevet 6. juli 2016 Skrevet 6. juli 2016 11 minutter siden, ZoRaC skrev: Noen som vet hvilken protokoll den temp-sensoren bruker? Den der fra Clas bruker Hideki/TFA. Den krever ogsÄ Type 1 firmware til rfxtrxen. Firmware finner du her. Hvis jeg ikke tar helt feil sÄ er det type 2 som er lagt inn som standard.. 1 Siter
0 ZoRaC Skrevet 6. juli 2016 Forfatter Skrevet 6. juli 2016 Restartet serveren mens jeg skrev dette, plutselig er temp-sensoren der... Â Bare Ă„ slette denne! Siter
0 HĂ„vardgj Skrevet 6. juli 2016 Skrevet 6. juli 2016 lite tips: det er ikke lurt Ă„ ha alle protokoller aktive, siden det er noen som overlapper hverandre. det kan fĂžre til ustabilitet. Siter
0 ZoRaC Skrevet 6. juli 2016 Forfatter Skrevet 6. juli 2016 3 minutter siden, HÄvardgj skrev: lite tips: det er ikke lurt Ä ha alle protokoller aktive, siden det er noen som overlapper hverandre. det kan fÞre til ustabilitet. Ja, gjorde det bare i et forsÞk pÄ om det lÞste problemet, siden den ikke fant noe som helst.  Noen som vet hvilken protokoll den temp-sensoren bruker? Jeg fikk den inn, men den viste feil temp og mottok heller ikke nye temperaturer. Slo av en del protokoller og nÄ fÄr jeg den ikke inn igjen i det hele tatt. Siter
0 HÄvardgj Skrevet 6. juli 2016 Skrevet 6. juli 2016 prÞv Ä skru pÄ en protokoll, vent en time, sjekk HS. hvis ikke resultat, skru pÄ neste. gjenta  kan hende noen av de andre her har peiling pÄ hvilken protokoll den funker pÄ Siter
0 HÄvardgj Skrevet 6. juli 2016 Skrevet 6. juli 2016 prÞv Ä skru pÄ en protokoll, vent en time, sjekk HS. hvis ikke resultat, skru pÄ neste. gjenta  kan hende noen av de andre her har peiling pÄ hvilken protokoll den funker pÄ Siter
0 GeneralVirus Skrevet 6. juli 2016 Skrevet 6. juli 2016 Mener Ä ha lest at det er mye stÞy fra Nexa sine bevegelses og magnet brytere. VÊr obs pÄ det hvis du har mye slikt utstyr. @Moskus som har nevnt det fÞr. Siter
0 ZoRaC Skrevet 7. juli 2016 Forfatter Skrevet 7. juli 2016 9 timer siden, GeneralVirus skrev: Den der fra Clas bruker Hideki/TFA. Den krever ogsÄ Type 1 firmware til rfxtrxen. Firmware finner du her. Hvis jeg ikke tar helt feil sÄ er det type 2 som er lagt inn som standard.. Takker sÄ mye! Da har jeg fÄtt satt pÄ rett protokoll og byttet FW (den ble levert med Ext). Sensoren dukket opp med en gang nÄ! SÄ nÄ mÄ jeg bare fÄ testet dekningen litt og se hvor bra den funker.  8 timer siden, GeneralVirus skrev: Mener Ä ha lest at det er mye stÞy fra Nexa sine bevegelses og magnet brytere. VÊr obs pÄ det hvis du har mye slikt utstyr. @Moskus som har nevnt det fÞr. Jeg har 1 magnetbryter fra Nexa og har tenkt Ä kjÞpe Z-wave pÄ alle fra nÄ av. Skal ha det i bakhodet, hvis jeg opplever problemer. Siter
0 Moskus Skrevet 7. juli 2016 Skrevet 7. juli 2016 1 time siden, ZoRaC skrev: Jeg har 1 magnetbryter fra Nexa og har tenkt Ä kjÞpe Z-wave pÄ alle fra nÄ av. Skal ha det i bakhodet, hvis jeg opplever problemer. Det ligger mye banning bak den informasjonen, sÄ det er greit Ä huske.  Hvis enkelte enheter ogsÄ begynner Ä fuske i et omrÄde i huset, kan det vÊre greit Ä bytter batterier. Magnetsensorer fÞrst. ... til slutt hiver du dem ut. 1 Siter
SpÞrsmÄl
ZoRaC
Da har jeg fÄtt koblet opp min n RFX433trxE og lastet ned RFXCOM-plugin.
Device har status "On-line".
Â
Men, den finner ikke min temp-sensor eller min magnetbryter (LMST-606).
Har slÄtt pÄ alle protokoller i plugin, for Ä vÊre sikker, men det hjalp ikke.
Â
Enhetene er lagt like ved RFX433trxE'en.
Â
Hva gjĂžr jeg feil?
10 svar til spÞrsmÄlet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.