Moskus Skrevet 7. juli 2016 Skrevet 7. juli 2016 Kjapp statussjekk. Er det andre enn meg som sliter med å se "Skjult innhold"? Spoiler ...som dette? Jeg har prøvd alle nettlesere jeg kommer på (inkludert Vivaldi), så jeg lurer på om det er kontoen min. Siter
Håvardgj Skrevet 7. juli 2016 Skrevet 7. juli 2016 (endret) funker dårlig her også. men etter at jeg postet dette, funker det bra... Endret 7. juli 2016 av Håvardgj Siter
DiderikFrom Skrevet 7. juli 2016 Skrevet 7. juli 2016 Det har aldri funket for meg. Det bare hopper til øverst på siden. Siter
DrLaban Skrevet 7. juli 2016 Skrevet 7. juli 2016 1 minutt siden, Håvardgj skrev: funker dårlig her også. men etter at jeg postet dette, funker det bra... Nå fungerte det plutselig her også ? Siter
Håvardgj Skrevet 7. juli 2016 Skrevet 7. juli 2016 etter å postet, funker det. etter å ha gått ut av tråden og inn igjen begynner den å "kaste" meg til toppen av siden igjen... Siter
GeneralVirus Skrevet 7. juli 2016 Skrevet 7. juli 2016 (endret) Funker ikke her. edit: funker etter å ha postet dette svaret. Endret 7. juli 2016 av GeneralVirus Siter
Moskus Skrevet 7. juli 2016 Forfatter Skrevet 7. juli 2016 Da får jeg også teste om det hjelper etter å ha svart... EDIT: Ja, det gjør det! Snålt! EDIT2: Men ikke etter å ha lastet siden på nytt. Siter
DiderikFrom Skrevet 7. juli 2016 Skrevet 7. juli 2016 (endret) Det fungerer ikke for meg selv om jeg har postet. (Jeg bruker iceweasel). Edit: Men, ja for meg også fungerer det etter å ha postet, men ikke etter å ha lastet siden på nytt. Endret 7. juli 2016 av DiderikFrom Siter
lilfire Skrevet 11. august 2016 Skrevet 11. august 2016 (endret) Dette er ikke blitt rettet? Endret 11. august 2016 av lilfire Siter
Moskus Skrevet 11. august 2016 Forfatter Skrevet 11. august 2016 @iblis er på jobb ute i havet et sted, han får se på det når han kommer hjem. Siter
Moskus Skrevet 11. august 2016 Forfatter Skrevet 11. august 2016 Jeg tester Edge for tiden, og den er faktisk ikke så verst! Man kan endelig pin'e tab'er og kjøre Adblock, og det er det jeg stort sett krever av en nettleser. Og den bruker imponerende lite strøm sammenlignet med Chrome og til en viss grad Firefox. Jeg får glatt en time ekstra ut av Surface'n min, og det er verdt å lide seg gjennom en MS-nettleser for (selv om det ikke er så mye liding). MEN jeg sliter med URLer som har ÆØÅ der hjemmeautomasjon.no prøver å gå til siste uleste post. Hvis jeg trykker på posten fra et underforum så går det fint. Andre som ser noe lignende? Siter
iblis Skrevet 27. august 2016 Skrevet 27. august 2016 Tror jeg har funnet feilen. Vi kjører en plugin som gir støtte for Emoji ikoner og der var det en oppdatert versjon som fikser følgende: Fixes spoilers not working when using this plugin. Spoiler Så nå tror jeg det skal fungere som forventet? Siter
Moskus Skrevet 28. august 2016 Forfatter Skrevet 28. august 2016 16 timer siden, iblis skrev: Vis skjult innhold Så nå tror jeg det skal fungere som forventet? Hurra! ... og Edge fungerer! EDIT: Nå gjelder det bare å få opp hastigheten på å lage nye innlegg, så er vi der (og det er browser-uavhengig, og i bakgrunn av antall dobbeltposter i det siste, så er det neppe bare jeg som har problemet). Redigering av innlegg går imidlertid så raskt som man forventer. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.