Nexst Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Hei noen med Fibaro FGD212 Dimmer 2 her? Prøver å få S2 til å fungere med et blocky event. Men sliter litt med å lokalisere s2 i enhetene.. det som jeg antok skulle være s2(dimmer 2, i mitt tilfelle ID 002 mens hoved er ID001(S1)) fungerer dårlig, og er heller ikke det som detektereres i loggen. Der er det bare (Zstick Zwave) Light/Switch (Unknown) Har aktivert parameter 28. scene activation Planen er å bruke S2 i et blocky event, som aktiverer noen andre lys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
deve87 Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 (endret) Hei. For at S2 skal fungere må du sette parameter 28 'Scene activation functionality' til 'Functionality activated' (som du allerede har gjort) Detter må det legges til en bryter ved å gå til 'Lær lys/bryter' under 'brytere' (mener jeg) Så vil Domoticz lytte etter en bryter, da må du trykke på S2 knappen og Domoticz vil lage en bryter med egen idx. Deretter går du til enheter, finner igjen bryter. Legger den til systemet med grønn pil. Og deretter blir den synlig i blocky Endret 11. februar 2018 av deve87 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nexst Skrevet 14. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2018 Takk for svar, så det ikke før nå. Men da skal jeg jaggu meg prøve det i kveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.