ZoRaC Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Hva må man gjøre for å få 30 dager trial? Jeg fikk bare 7 dager og nå er det bare 2 igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 I utgangspunktet ingenting, det er det som er standard så vidt jeg vet. Send dem en epost, så får du sikkert utvidet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 ZoRaC Skrevet 8. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2016 Slettet lisensfila, da ble alle trial-tellere nullstilt, så da fikk jeg 7 nye dager og 30 dager på alle plugins igjen. Da får jeg i hvertfall litt mer tid til å teste før jeg endelig bestemmer meg for valg av software. Ser ikke ut til at MyHS virker i trial, for man må ha lisenskode for å registrere seg. Stemmer det? Kunne tenkt meg å teste ut IFTTT-integrasjonen, men den bruker jo MyHS... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 33 minutter siden, ZoRaC skrev: Ser ikke ut til at MyHS virker i trial, for man må ha lisenskode for å registrere seg. Stemmer det? Kunne tenkt meg å teste ut IFTTT-integrasjonen, men den bruker jo MyHS... Ja, det stemmer nok. Jeg kan gi deg et kort sammendrag av IFTTT-funksjonene, siden du ikke får testet. Som "trigger" har man disse alternativene: Som "action" har man flere alternativer: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
ZoRaC
Hva må man gjøre for å få 30 dager trial? Jeg fikk bare 7 dager og nå er det bare 2 igjen...
Lenke til kommentar
Del på andre sider
3 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.