ZoRaC Skrevet 7. juli 2016 Skrevet 7. juli 2016 Hva må man gjøre for å få 30 dager trial? Jeg fikk bare 7 dager og nå er det bare 2 igjen... Siter
0 Moskus Skrevet 7. juli 2016 Skrevet 7. juli 2016 I utgangspunktet ingenting, det er det som er standard så vidt jeg vet. Send dem en epost, så får du sikkert utvidet. Siter
0 ZoRaC Skrevet 8. juli 2016 Forfatter Skrevet 8. juli 2016 Slettet lisensfila, da ble alle trial-tellere nullstilt, så da fikk jeg 7 nye dager og 30 dager på alle plugins igjen. Da får jeg i hvertfall litt mer tid til å teste før jeg endelig bestemmer meg for valg av software. Ser ikke ut til at MyHS virker i trial, for man må ha lisenskode for å registrere seg. Stemmer det? Kunne tenkt meg å teste ut IFTTT-integrasjonen, men den bruker jo MyHS... Siter
0 Moskus Skrevet 8. juli 2016 Skrevet 8. juli 2016 33 minutter siden, ZoRaC skrev: Ser ikke ut til at MyHS virker i trial, for man må ha lisenskode for å registrere seg. Stemmer det? Kunne tenkt meg å teste ut IFTTT-integrasjonen, men den bruker jo MyHS... Ja, det stemmer nok. Jeg kan gi deg et kort sammendrag av IFTTT-funksjonene, siden du ikke får testet. Som "trigger" har man disse alternativene: Som "action" har man flere alternativer: 2 Siter
Spørsmål
ZoRaC
Hva må man gjøre for å få 30 dager trial? Jeg fikk bare 7 dager og nå er det bare 2 igjen...
3 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.