kimstoroy Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 (endret) Jeg kjører HomeSeer, men har ikke noe god detektering på om jeg er hjemme eller borte. Har testet BLLAN for å pinge iPhoner i familien, men opplever at disse kan gå offline i opptil 2t når dem ikke brukes. Har en Smartthigs V2 Hub liggende som håndterer dette meget bra, tror den benytter både wifi og GPS til dette formålet. Finnes det en smart måte å få Smatthings til å trigge en virtuell device i HomeSeer? Helst ikke via IFTTT Endret 2. februar 2018 av kimstoroy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Hvordan «ser» Smartthings telefonene da? Kjenner ikke SmartThings, men jeg ville heller gått for PHLocation-plugin linket mot enten iCloud eller Geofency (bruker sistnevnte selv). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimstoroy Skrevet 2. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2018 Regner med den ser telefonen via Smartthings app som er installert på tlf. Skal teste Geofency og se hvordan den fungerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimstoroy Skrevet 8. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2018 Fikk satt opp PHLocation med Geofency, det var ganske ustabilt. Satt den opp med iCloud, det ble vanvittig bra Når kan jeg til og med se batterinivå på iPhone, om den lader osv. Kan faktisk benytte ladestatus for å trigge natt modus. Takk for et meget godt tips @ZoRaC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 9 timer siden, kimstoroy skrev: Fikk satt opp PHLocation med Geofency, det var ganske ustabilt. Ja, opplever det på noen fence av og til jeg også. Tror det har sammenheng med batterisparemodus på telefonen. 9 timer siden, kimstoroy skrev: Satt den opp med iCloud, det ble vanvittig bra Ja, jeg brukte det først, men så sluttet det å virke på gammel Mono-versjon (Linux). Nå hadde det nok fungert igjen, men orker ikke bytte tilbake. 9 timer siden, kimstoroy skrev: Kan faktisk benytte ladestatus for å trigge natt modus. Du lader vel ikke om natta? *Kremt* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 22 minutter siden, ZoRaC skrev: Du lader vel ikke om natta? *Kremt* lol! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimstoroy Skrevet 9. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2018 Lader vel alltid om natta, har ikke bruk for telefonen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.