Superzite Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 (endret) For å få osram lightify til å virke mot Philips hue må ligthify enheten oppgraderes til siste firmware, dette får man kun gjort via Osram sin gateway, etter at firmware er oppgradert, må man resette pæra ved å skru den av og på.. se video.. OSRAM LIGHTIFY™ - Resetting Your Device. Så er det bare å registrer den mot Philips Hue som igjen kobles til ditt hjemme automasjon system. Om du ikke oppgradere firmware vil man ikke kunne sku av Ligthify enheten, den vil kun dimme ned til 6%.. Dette pga en timer funksjon i Philips Hue huben. Endret 7. juli 2016 av Superzite Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shetani Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Er det slik enda? Eller har de rettet dette nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superzite Skrevet 14. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2017 (endret) 1 hour ago, Shetani said: Er det slik enda? Eller har de rettet dette nå? Usikker har ikke kjøpt noen nye pærer i det siste Pr i dag har jeg v.1.03.07 og 1.04.12 de virker mot Philips hue hub.. Philips hue Hub - 1705121051 Endret 14. juni 2017 av Superzite Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shetani Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Ok, kan man se det på Osram boksen hva de kommer med? Eller kun når man har fått de opp? Litt kjedelig å måtte kjøpe bridgen kun for det, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mk1 black limited Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Kjøpte masse Lightify-greier på salg hos Elektroimportøren for et par uker siden, alt virket på Hue-bridgen min ut av boksen. Det de solgte bar preg av å ligget usolgt en stund, så tipper det meste virker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shetani Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 12 minutes ago, mk1 black limited said: Kjøpte masse Lightify-greier på salg hos Elektroimportøren for et par uker siden, alt virket på Hue-bridgen min ut av boksen. Det de solgte bar preg av å ligget usolgt en stund, så tipper det meste virker. Thx. Kult blir nok en sånn gardenspot i balkongkassa på leiligheten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superzite Skrevet 14. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2017 Du kan se versjons nr via Philips hue appen.. Kom gjerne med oppdatering på hvor stabile dem er. Jeg har en del problemer med at de går i "unreachable" i appen, noen ganger virker de selv om de står i unreachable andre ganger må jeg registrer dem inn på nytt via Touchlink. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaute Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Kjøpte Lightify Gardenspot i dag på Power(Expert). Måtte blåse støvet av dem, men de koplet seg rett på Hue-huben ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.