syver Skrevet 5. februar 2018 Skrevet 5. februar 2018 Har greid å sette opp feil parameter under setupsiden i Homeseer og kommer nå ikke inn noe mere på den samme siden. Låst meg selv ute kan du si. Får opp homesiden med devices men det er nesten alt. Får denne feilmeldingen: Only Admin users can access this page Hjeeelp Siter
Ronny Skrevet 5. februar 2018 Skrevet 5. februar 2018 5 minutes ago, syver said: Har greid å sette opp feil parameter under setupsiden i Homeseer og kommer nå ikke inn noe mere på den samme siden. Låst meg selv ute kan du si. Får opp homesiden med devices men det er nesten alt. Får denne feilmeldingen: Only Admin users can access this page Hjeeelp Får du opp en webside om du setter port 911 bak IP adressen? Eks. 192.168.1.10:911 Det er Recoverysiden Siter
syver Skrevet 5. februar 2018 Forfatter Skrevet 5. februar 2018 Nope, dette kommer opp: Firefox klarte ikke koble til serveren på 192.168.0.17:911. Siter
syver Skrevet 5. februar 2018 Forfatter Skrevet 5. februar 2018 Får kun til å logge på som guest... Siter
Ronny Skrevet 5. februar 2018 Skrevet 5. februar 2018 Jeg har aldri hatt behov for dette selv, men Option 1 kan være aktuelt her, om du kommer til den siden da? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.