PMGaustad Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 HeiGår det å montere en fibaro dimmer der du har en impuls dimmer på s1 og s2 for så å styre 2 andre fibaro dimmere? Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 S1 vil alltid styre lyset som er koblet til, og dimmeren må ha et lys koblet til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PMGaustad Skrevet 6. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2018 S1 vil alltid styre lyset som er koblet til, og dimmeren må ha et lys koblet til.Da vil jo ikke det gå skjønner jeg [emoji23][emoji23]Da er det tilbake til å finne en bra bryter [emoji849][emoji849]Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PMGaustad Skrevet 12. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2018 S1 vil alltid styre lyset som er koblet til, og dimmeren må ha et lys koblet til.Hva med s2, har linket s2 mot en annen dimmer og det virker I softwaren, men får ikke noe resultat når jeg trykker på bryteren. Er det noe jeg har glemt? [emoji848][emoji848]Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 3 minutter siden, PMGaustad skrev: har linket s2 mot en annen dimmer Hvordan? Dette skal gjøres under "Associations" under Z-wave'taben på Root devicen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PMGaustad Skrevet 12. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2018 Hvordan? Dette skal gjøres under "Associations" under Z-wave'taben på Root devicen.Har lagt gruppe 3 til homeseer. Kan prøve å legge den andre dimmeren der ogsåSent fra min BLA-L29 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Du skal legge gruppe 3 til den dimmeren du vil styre. Altså dimmer nr 1, som du trykker på S2 på, skal assosieres mot dimmer nr 2 på gruppe 3. Er begge inkludert secure eller non-secure? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PMGaustad Skrevet 2. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2018 Begge er inkludert secure. Her er dimmer 1, den som jeg trykker S2 på. Fortsatt ikke noe action på dimmer nr2 når jeg trykker på vegg bryteren (S2) Dette er dimmer 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 2. mars 2018 Del Skrevet 2. mars 2018 Ganske sikker på at gruppe 1 skal være mot HomeSeer uten endpoint, men det burde egentlig ikke ha noe å si for akkurat dette. Kan du prøve å legge til dimmer 2 på gruppe 2, 4 og 5 på dimmer 1 i tillegg? Da skal du få reaksjon med både S1 og S2, bare for å teste. Kan du også sjekke om dimmer 2 er gjenkjent som «dimmable»? Husker ikke hvilken parameter det er i farten. Fungerer begge dimmerne ellers som normalt? Lar seg styre fra HomeSeer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.