Mastiff Skrevet 16. mars 2018 Skrevet 16. mars 2018 Aha, det kan være. Men det er jo virkelig snålt hvis det går an å slå den av med Z-Wave, men ikke bytte modus eller slå den på igjen. Iallfall funket ZWCP sånn at jeg kunne slå den av, men ikke få den på igjen. Har du klart å slå den på med Z-Wave når den er slått av? Siter
baronKanon Skrevet 16. mars 2018 Skrevet 16. mars 2018 Nå har jeg ikke verifisert visuelt, men herfra kan jeg sette termostaten til "Off" og så sette tilbake til forrige tilstand (heat eller energy heat). Det er jo ingen "on", siden du må sette den til den tilstanden den skal ha (altså ingen "resume"-funksjon) Siter
Mastiff Skrevet 16. mars 2018 Skrevet 16. mars 2018 Nei, det stemmer. Jeg så også de alternativene (pluss den snåle cool - fatter ikke helt poenget med den innstillingen) da jeg så på listeboksen i OZWCP. Men har jeg litt flaks, kan jeg styre det fra Node-Red, og så er det bare en særegenhet i det kontrollpanelet. Det ville ikke være første gang noe virker bare i en av delene. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.