jonkristian Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 (endret) Har ett 4g modem fra telia som jeg gjerne skulle ha fått koblet sammen med en asus rt-n66u ruter via usb. Er det noen der ute som har gjort dette før? Har prøvd å aktivere og konfigurere usb 3g/4g mode på rutern men kommer ikke så mye lenger, ingen tilkobling. Endret 7. februar 2018 av jonkristian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjwanvik Skrevet 7. februar 2018 Del Skrevet 7. februar 2018 Er det en B593-S? I tilfelle tror jeg du må slå det fra deg - alternativt legge inn annen firmware. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jonkristian Skrevet 7. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2018 (endret) Oops, burde kanskje spesifisert. Det er en: E5377T (Har oppdatert tittel nå). Endret 7. februar 2018 av jonkristian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jonkristian Skrevet 17. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2018 Jeg endte opp med å koble asus og 4g ruteren sammen trådløst. Endret apn på modemet og det fungerer godt med ddns :-)Sent from my ONE A2001 using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.