DrLaban Skrevet 9. juli 2016 Skrevet 9. juli 2016 Jeg har hatt en del tregheter i homeseer den siste tiden. I dag toppet det seg helt og jeg klarte ikke å få opp loggen i webinterfacet. Fikk meg en liten overraskelse da jeg så størrelsen på loggfilen..... ? Her har jeg stoppet HS3 og renamet loggfilen slik at jeg fikk en ny. Hvordan kan dette skje da jeg har default settings i HS3 som ser slik ut? Siter
Moskus Skrevet 11. juli 2016 Skrevet 11. juli 2016 Hmmm! Har du skrudd på debug-logging på en plugin? Siter
DrLaban Skrevet 11. juli 2016 Forfatter Skrevet 11. juli 2016 Nope, har ikke det. Nå er den på bare 4,8Mb etter sletting i forrige uke så det er ett lite mysterium ? Siter
DrLaban Skrevet 6. august 2016 Forfatter Skrevet 6. august 2016 Liten oppfølging her Etter at jeg slettet loggfilen så den ble opprettet på nytt så har den holdt seg på 50Mb i størrelse slik som innstillingene tilsier at den skal være. Virker som jeg har blitt truffet av en eller annen bug. All good! *krysse fingrene* Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.