Rune L Skrevet 9. februar 2018 Skrevet 9. februar 2018 Finnes det noen software backup til z-wave UZB1. hvor kan jeg finne det? Har fått tak i ny UZB1 jeg får kun koblet til noen motion sensorer fra china. de sensorene fra Fibaro vil ikke koblet til. forslag? kjører Win10 og Domoticz Siter
Nexst Skrevet 9. februar 2018 Skrevet 9. februar 2018 Er det ikke sånn at om enheten er parret til en enhet kan de ikke parre til andre? Siter
Oddvar Skrevet 10. februar 2018 Skrevet 10. februar 2018 Trikset er vel å eksludere først, så inkludere. 1 Siter
Rune L Skrevet 10. februar 2018 Forfatter Skrevet 10. februar 2018 har prøvd det- Men finnes det noe annen software som går direkte på UZB1? sånn att jeg kan se hva som skjer Siter
Moskus Skrevet 11. februar 2018 Skrevet 11. februar 2018 11 timer siden, Rune L skrev: Men finnes det noe annen software som går direkte på UZB1? sånn att jeg kan se hva som skjer Hva mener du med dette? Hva er det du ønsker å se? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.