toch Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Er det mulig at mac adresse kan skifte ? Jeg resatte min veraplus, og da oppdaget jeg at mac adressen var forandret. Er dette normalt ? ( har ikke peiling ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marhil Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Er det mulig at mac adresse kan skifte ? Jeg resatte min veraplus, og da oppdaget jeg at mac adressen var forandret. Er dette normalt ? ( har ikke peiling ) Den kan ikke forandre seg, men hvis Veraplus har både ethernetport og Wi-Fi, så har disse forskjellige MAC-adresse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toch Skrevet 10. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2018 derfor - jeg skiftet over til WIFI ( for å flytte huben mer sentralt ) - så dette er grunnen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
berland Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Ja, det vil være normal oppførsel fra den at da opptrer med ny mac-adresse. Mac-adresse skal være unik pr. nettverkskort (men den er mulig å fake), og tråd og trådløst representerer to "nettverkskort". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toch Skrevet 10. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2018 Sitat 8 minutter siden, berland skrev: Ja, det vil være normal oppførsel fra den at da opptrer med ny mac-adresse. Mac-adresse skal være unik pr. nettverkskort (men den er mulig å fake), og tråd og trådløst representerer to "nettverkskort". 9 minutter siden, berland skrev: Ja, det vil være normal oppførsel fra den at da opptrer med ny mac-adresse. Mac-adresse skal være unik pr. nettverkskort (men den er mulig å fake), og tråd og trådløst representerer to "nettverkskort". takker for informasjonen - lærer litt og litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.