tjwesterby Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Hei, Ettersom jeg handler inn diverse komponenter av nodemcu, Arduino, raspberry, kabler, sensorer osv så ser jeg at jeg mangler ett system for alle komponentene som ikke er i bruk. Derfor, hvordan har dere løst det? Gjerne med bilder for inspirasjon. Kan fort bli mange bokser med sorteringsrom..TJ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaute Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Jeg har et par oppbevaringsskap fra Biltema(mener jeg det var) med div skuffer. Finner ikke akkurat den jeg har, men noe som ligner på denne: http://www.biltema.no/no/Verktoy/Arbeidsbenk-og-oppbevaring/Sortimentboks-og-modulbakk/Oppbevaringsskap-2000040077/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
berland Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Jeg har gjennom årene hamstret IKEA Samla (gjennomsiktige plastkasser i div. størrelser). Mest for alt som hører hjemme i en bod. Med det siste årets spede begynnelse på småelektroknikk så har jeg kjøpt inn noen enkle sortimentsbokser fra Clas Ohlson for å legge småbitene i. Kan ikke vise bilder. Det var ryddig en gang, men nå begynner entropien å ta overhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Plastkasser i varierende størrelse fra Clas Ohlson. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 4-5 slike:https://www.aliexpress.com/item/32734109678/32734109678.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einar Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 (endret) 6 timer siden, Moskus skrev: Plastkasser i varierende størrelse fra Clas Ohlson. Hæhh! Jeg ser bare 3 bokser med H.A. Stæsj! OBS har bokser til en vettug pris, og 2 små bokser passer på/under store. Jeg gikk over til slike bokser for en stund siden og har ikke snudd meg siden! Mindre stash går i Raco skap. De største går i winch opp på hemsen i garasjen. Om jeg synes boksen koster for mye i forhold til verdien på det jeg putter i den så rykker det i kastemuskelen. Desverre resulterer det i at jeg har slike bokser fra gulv til tak, så noe trening av nevnte muskel bør kanskje vurderes. ? Endret 11. februar 2018 av Einar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelen Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Plastkasser fra Clas Ohlson (Bare en av disse er dedikert HA kasse) https://www.clasohlson.com/no/Oppbevaringsboks/Pr443001010 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 7 timer siden, Evelen skrev: (Bare en av disse er dedikert HA kasse) Øh... hvordan er det mulig? ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddvar Skrevet 12. februar 2018 Del Skrevet 12. februar 2018 Denne er kjekk til småtterier: https://www.jula.no/catalog/bygg-og-maling/oppbevaring/oppbevaring-av-verktoy-smasaker/sortimentesker/sortimentskrin-661105/?f.category.code=B-060921&sort.by=novelty&sort.order=desc&skip=0&take=25&_=1518425011493 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjwesterby Skrevet 13. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2018 Tror det får bli en runde på Biltema eller Clas snart og plukke opp noen flere sånne "sortimentsbokser" for å få litt kontroll på dingsene. Har en label-maskin så jeg kan jo tilogmed koste på meg å gjøre det noenlunde forståelig hva innholdet er også.. Er ikke helt der at jeg har store plastkasser med stæsh (enda).. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 (endret) Gode tips her, hvis noen trenger scsi- kabler/terminatorer før 2000 har/hadde jeg et par kasser i boden. You never walk alone. Endret 8. mars 2018 av Erling 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xibriz Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Jeg bruker slike til microkontrollerting: http://www.biltema.no/no/Verktoy/Arbeidsbenk-og-oppbevaring/Verktoykasser/Verktoykasse-2000033563/ Lett å ta med seg inn på kjøkkenbordet hvis det blir for kaldt i garasjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Tilbud hos OBS denne uka, er det ikke billig? 69,- til 89,- stk. hos andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guahtdim Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 (endret) Legg merke til at det er 179.- for 5 stykk. Endret 15. mars 2018 av Guahtdim 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 OBS har 5 stk. til 179,-. Andre tar 69,- til 89,- stk. Jeg har 15 i bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.