GO_Nilsen Skrevet 13. februar 2018 Skrevet 13. februar 2018 Kjører hs3pro på en vmserver. Ønsker å bruke en kontroller (pc) til som er på hytta. Er det mulig å linke disse systemene sammen? Siter
ZoRaC Skrevet 13. februar 2018 Skrevet 13. februar 2018 Hva ønsker du å oppnå med å koble dem sammen? Hva slags enheter har du på hytta? Hvis det bare er z-wave ville jeg gått for en UZB1+RPi og lagt den til som et ekstra interface på HS hjemme (via ser2net). Siter
Moskus Skrevet 13. februar 2018 Skrevet 13. februar 2018 Jon00 har som vanlig et svar: https://forums.homeseer.com/showthread.php?t=162718 ... men om det er verdt innsatsen er et annet spørsmål. Siter
GO_Nilsen Skrevet 13. februar 2018 Forfatter Skrevet 13. februar 2018 bare tengte om det var en lett mulighet. Har en pc som står å snurrer å går der uansett. Tengte da hadde jeg hatt full kontoll over ting der, samt at jeg slapp å kjøpe plug-in en gang til =) Siter
gjomle Skrevet 14. februar 2018 Skrevet 14. februar 2018 Du kan vel kjøre flere z-wave nett på en og samme installasjon, så strengt tatt trenger du bare et interface på hytte og knytte det opp via ser2net. Eller? Siter
Moskus Skrevet 14. februar 2018 Skrevet 14. februar 2018 1 time siden, gjomle skrev: Du kan vel kjøre flere z-wave nett på en og samme installasjon, så strengt tatt trenger du bare et interface på hytte og knytte det opp via ser2net. Eller? Klart det er en mulighet, men jeg ville si det var lit avhengig av hva slags internett-tilkobling hytta har. Er det 4G eller noe annet sporadisk er det tryggere å ha lokal kontroll. Siter
Heggholmen Skrevet 14. februar 2018 Skrevet 14. februar 2018 (endret) Jeg har en RPI med RaZberry på hytta - koblet sammen med ser2net og vpn til Homeseer som jeg har hjemme. Funker smooth (til slutt - med siste oppdatering av ser2net) Kjører 4G router på hytten Endret 14. februar 2018 av Heggholmen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.