kimstoroy Skrevet 18. februar 2018 Skrevet 18. februar 2018 Noen som vet hva dette betyr? 18.02.2018 22:05:40 Could not load file or assembly 'System.Web, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b03f5f7f11d50a3a' or one of its dependencies. The module was expected to contain an assembly manifest. HomeSeer version: 3.0.0.368 Source: Scheduler Target: Void WriteMon(System.String, System.String, System.String, Int32, System.String, Int32) Stack trace: at Scheduler.Global_Utils.WriteMon(String mtype, String msg, String color, Int32 Pri, String sFrom, Int32 ErrorCode) at Scheduler.SC_Main.ShutDown() at HS3.Form1.Form1_FormClosing(Object sender, FormClosingEventArgs e) at System.Windows.Forms.Form.OnFormClosing(FormClosingEventArgs e) at System.Windows.Forms.Form.WmClose(Message& m) at System.Windows.Forms.Form.WndProc(Message& m) at System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m) at System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m) at System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam) Please specify what you were doing at the time of this error: Siter
ZoRaC Skrevet 18. februar 2018 Skrevet 18. februar 2018 Nyinstallasjon? Oppgradering? Linux? Windows? Hva var det siste du gjorde før det sluttet å virke? Siter
Guahtdim Skrevet 19. februar 2018 Skrevet 19. februar 2018 Mulig du mangler .Net framework 4.0 eller nyere. Men ZoRaC påpeker endel verdifull info som mangler hvis du skal få noen svar. Siter
kimstoroy Skrevet 19. februar 2018 Forfatter Skrevet 19. februar 2018 Jeg lukket HomeSeer og slo av maskinen pga jeg måtte ta strømmen på det rommet den står. Når jeg skulle starte HomeSeer på nytt ville den ikke starte. Fant ut til slutt at jeg skulle prøve å installere Windows updates som ikke var installert og da løste det seg med ny reboot ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.