slinings Skrevet 23. februar 2018 Skrevet 23. februar 2018 Hei. Jeg har kjøpt ring2 ringeklokke med chime. Ser jeg kan koble den til iftt, og lagre hendelser i dropbox, Google drive, og trigge eventer i homeseer (skru på lys etc). Jeg ønsker å lagre videoer fra motion detections eller når noen ringer på, i dropbox eller Google drive. Er det noen som har fått til dette? Siter
Gaute Skrevet 23. februar 2018 Skrevet 23. februar 2018 1 time siden, slinings skrev: lagre videoer fra motion detections eller når noen ringer på, i dropbox eller Google drive. Er det noen som har fått til dette? Er det mulig? Tror videoene kun lagres hos Ring, og så kan du laste dem ned derfra. Forsøkte ellers både IFTTT og Ring-plugin for å gi beskjed til HomeSeer at noen ringer på, men det var aaaalt for tregt. Leser nå av varslet på telefonen med AutoNotification/Tasker og sender så beskjed videre til HomeSeer. Eneste ulempe er at telefonen jo må være på/på nett. Siter
slinings Skrevet 23. februar 2018 Forfatter Skrevet 23. februar 2018 Tenkte kanskje at jeg kunne aksessere kamera fra camera plugin på samme måte som jeg laster ned bilder fra mitt d-link kamera. Siter
Gaute Skrevet 23. februar 2018 Skrevet 23. februar 2018 Nei, ser ikke ut til at det er mulig å se direktestrømmen fra kameraet, du kan kun se det via Ring-appen. Litt kjedelig er det jo... Siter
gullfrode Skrevet 24. februar 2018 Skrevet 24. februar 2018 Før så kunne man se opptak i ring-plugin under acrivity, men ser ut som det er slutt på det. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.