runeste Skrevet 26. februar 2018 Skrevet 26. februar 2018 (endret) Danalock V3 BTZE (Z-wave & Bluetooth), i original eske med manual og batterier. Bakplate, danalock, vridepinne og festeplate til denne følger med. Manual: her Kjøpt hos Proshop 20.11.2017 1000Kr (+ frakt) (Ny 1600kr) POPP Outdoor Z-wave Keypad Z-wave keypad med mulighet for 20 brukerkoder inkludert masterkode, samt feil-kode, ringeknapp og egene scenes for holdte taster. Selges i eske med manual, batterier, og kvittering. Informasjon og manual: her Forhåndsbestilt hos Tronika AS 23.09.2017 (Levert i November) Kvittering kan sendes på epost. 1200Kr (+ frakt) (Ny 1800kr) Eller selges samlet: 2000Kr Inkludert frakt. Alt fungerer, og selges på grunn av overgang til ID-lock. Keypad fungerer på HC2 med firmware <4.140 eller >4.160, altså ikke med 4.15x Endret 1. mars 2018 av runeste korreksjoner Siter
jhenrikb Skrevet 2. april 2018 Skrevet 2. april 2018 (endret) fordnøyd med ID lock? =) jeg ser etter z-wave lås og det er så mye å velge imellom. Ville kjøpe Yale YRD220, men usikker på om frekvensen passer her i Norge. Aldri sett ID lock før. edit: hva kostet den? Endret 2. april 2018 av jhenrikb Siter
runeste Skrevet 2. april 2018 Forfatter Skrevet 2. april 2018 IDlock 150 med zwave-modul ble 4795kr. Nå er ikke zwave-modulen godkjent å distribuert enda låsen er dog imponerende. Virker svært godt bygget og responsiv. Og pen og se på. Digger at man bare legger hånda på panelet for å låse. Funksjonene for zwave som jeg trenger ser også ut til å være tatt med uten at man får testa det før den kommer. Men det er lås/åpne med status samt bortemodus som jeg vil bruke for å låse og aktivere alarmen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.