TomB Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Når jeg fjernet alle associations bortsett fra group 1 til homeseer, ingen endpoint, så sluttet jammen meg rapporteringen av strømforbruk. Jeg la inn group 3 igjen mot homeseer, men fremdeles ikke noe strømforbruk. Merkelige saker.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Hva om du legger Group 1 til HomeSeer Endpoint 1? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomB Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 (endret) Selv om jeg la til Group 3 til HS igjen, så melder den kun strøm på bryter1, ikke bryter2, se bilde. (bryter2 er øverst, bryter1 nederst). Jeg skal prøve å legge inn Endpoint 1 til HS også og ser hvordan det går. Bør jeg gjøre det på Group 3 også? Edit: Jepp, når jeg la inn Endpoint 1 på Group 1 så virker målingen igjen Takk for tipset! Endret 10. august 2018 av TomB 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomB Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Og så det er sagt, nå med beta versjon av Z-Wave så virker oppdatering også korrekt, så det løste alle problemer til sist 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.