TomB Skrevet 9. august 2018 Skrevet 9. august 2018 Når jeg fjernet alle associations bortsett fra group 1 til homeseer, ingen endpoint, så sluttet jammen meg rapporteringen av strømforbruk. Jeg la inn group 3 igjen mot homeseer, men fremdeles ikke noe strømforbruk. Merkelige saker.... Siter
Moskus Skrevet 9. august 2018 Skrevet 9. august 2018 Hva om du legger Group 1 til HomeSeer Endpoint 1? Siter
TomB Skrevet 10. august 2018 Skrevet 10. august 2018 (endret) Selv om jeg la til Group 3 til HS igjen, så melder den kun strøm på bryter1, ikke bryter2, se bilde. (bryter2 er øverst, bryter1 nederst). Jeg skal prøve å legge inn Endpoint 1 til HS også og ser hvordan det går. Bør jeg gjøre det på Group 3 også? Edit: Jepp, når jeg la inn Endpoint 1 på Group 1 så virker målingen igjen Takk for tipset! Endret 10. august 2018 av TomB 1 Siter
TomB Skrevet 10. august 2018 Skrevet 10. august 2018 Og så det er sagt, nå med beta versjon av Z-Wave så virker oppdatering også korrekt, så det løste alle problemer til sist 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.