DLEVY Skrevet 7. mars 2018 Skrevet 7. mars 2018 No er eg sikkert skikkelig noob her.... men eg får svelge den kamelen og spør alikevel: Eg har oppretta kontoen min med Facebook-autentisering. Når eg no ønsker å skifte epostadresse blir eg bedt om å taste inn passordet mitt også, for å få skifte epostadressa. Men siden eg er logga inn med Facebook har eg vel ikkje eit passord til forumet? Finn heller ingen plass å lage/endre passordet på innstillinger-menyen.... ? Siter
Moskus Skrevet 7. mars 2018 Skrevet 7. mars 2018 Paging @iblis... men det er mulig jeg kan bytte adresse for deg. Send meg en PM. Siter
iblis Skrevet 14. mars 2018 Skrevet 14. mars 2018 Fikk du ordnet dette @Moskus eller er det noe jeg bør ta tak i? Siter
DLEVY Skrevet 15. mars 2018 Forfatter Skrevet 15. mars 2018 15 timer siden, iblis skrev: Fikk du ordnet dette @Moskus eller er det noe jeg bør ta tak i? Alt er ok no, han ordna det Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.