duromax66 Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Hei Har nå prøvd noen ganger å få startet IOS appen HS3Touch, men får bare opp en feil melding. Bruker en HomeTroller Zee S2 med 12 z-wave noder og noen Nexa 433mHz for styring av lys. Har også en pc som jeg kjører HS3Pro på, her har jeg ikke lagt til noen noder enda, bare installert plugin. Får HSBuddy til å funger helt fint, men som sakt HS3Touch nekter å starte. Jeg er ny begynner på z-wave automasjon, men jeg tror innstillingene skal være rette (lest homeseer skolen flere ganger :-). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 ZoRaC Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Har du sjekket innstillingene for HSTouch-appen? De ligger i «innstillinger» på iOS, ikke i selve appen, så mange sliter litt med å finne dem... Kobler du til via MyHS eller direkte mot IP? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 duromax66 Skrevet 11. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2018 Da funker det, var ikke klar over at det måtte legges inn bruker og passord i appen. Trodde den fant HS over nettverket. Har koplet den via MyHS nå. Tusen takk for hjelpa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
duromax66
Hei
Har nå prøvd noen ganger å få startet IOS appen HS3Touch, men får bare opp en feil melding.
Bruker en HomeTroller Zee S2 med 12 z-wave noder og noen Nexa 433mHz for styring av lys.
Har også en pc som jeg kjører HS3Pro på, her har jeg ikke lagt til noen noder enda, bare installert plugin.
Får HSBuddy til å funger helt fint, men som sakt HS3Touch nekter å starte.
Jeg er ny begynner på z-wave automasjon, men jeg tror innstillingene skal være rette (lest homeseer skolen flere ganger :-).
Lenke til kommentar
Del på andre sider
2 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.