Christian Skrevet 18. mars 2018 Skrevet 18. mars 2018 Jeg ønsker å vise en devicestring fra en virtuell device i HSTouch. Jeg har lagt til :[$SCRIPT=&hs.DeviceString("163")] i rubrikken text, IsHTML = True Men får bare en hvit firkant med ett kryss i. Noen som har en lur løsning ? Siter
Moskus Skrevet 18. mars 2018 Skrevet 18. mars 2018 Hvorfor bruke scripts når det er innebygget? Scripts trekker opp CPU-bruken. Siter
Christian Skrevet 18. mars 2018 Forfatter Skrevet 18. mars 2018 Den innnebygde viser bare status, eller value, men jeg skal vise String... Siter
Christian Skrevet 18. mars 2018 Forfatter Skrevet 18. mars 2018 Jeg får ikke opp noe gjennom status tracking på devicestring Siter
ZoRaC Skrevet 18. mars 2018 Skrevet 18. mars 2018 2 timer siden, Christian skrev: Jeg får ikke opp noe gjennom status tracking på devicestring Men string er her en html-kode for å vise et bilde? Funker det hvis du setter stringen til en vanlig tekst? Siter
Christian Skrevet 18. mars 2018 Forfatter Skrevet 18. mars 2018 Tenker du å sette html = false, så har jeg testet det også Siter
Christian Skrevet 19. mars 2018 Forfatter Skrevet 19. mars 2018 Okei... Klarte å få grafikken over ved å legge inn en url. Men når jeg da sier at grafikken skal oppdatere seg, så oppdaterer den seg på den pcen jeg har innstallert hstouch designer og windows klienten, men den oppdaterer seg kun første gang på iphone, det vil si den oppdaterer seg, men viser kun ett og samme bilde uansett hva jeg endrer til, eller setter den til første gangen. Siter
ZoRaC Skrevet 19. mars 2018 Skrevet 19. mars 2018 Men hvorfor må du sende med bildet som en url eller string? Kan du ikke bruke Status Graphics? Siter
Christian Skrevet 19. mars 2018 Forfatter Skrevet 19. mars 2018 Jeg bruker Chromecast plugin for å spille musikk. Jeg ønsker å vise hva som spilles i de forskjellige rommene, når det gjelder radiokanalene som jeg streamer så kan jeg selvfølgelig bruke status graphics, men når jeg spiller fra spotify eller noe annet, så vil jeg vise det som spilles. Spud har laget en thumbnail fil som blir oppdatert etterhvert som sang eller uansett endres, og denne vil jeg vise på hstouch. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.