JohnMartin Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 (endret) 21 minutes ago, Moskus said: Nei?!???!!? FANTASTISK!!!! EDIT: Men jeg tror jeg trenger en kjapp guide. Har du en link? Hva trenger jeg å legge til? Har bare lest litt og installert plugin via VNC. Er på jobb, så får ikke testet skikkelig før på tirsdag. Etter å ha installert plugin, så fant den tv'n med en gang. Etter hva jeg har lest så får du en popup på tvn som du må bekrefte når du kobler opp første gangen. Det har ikke jeg fått gjort enda. Så litt begrenset. Står litt på HS forumet. https://forums.homeseer.com/forum/media-plug-ins/media-discussion/media-controller-dcorsus/94044-lg-webos-smart-tv-remotes/ Endret 12. januar 2019 av JohnMartin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 OK, fant den. Men fungerte ikke for meg: https://forums.homeseer.com/forum/media-plug-ins/media-discussion/media-controller-dcorsus/94044-lg-webos-smart-tv-remotes?p=1261999#post1261999 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohnMartin Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Just now, Moskus said: OK, fant den. Men fungerte ikke for meg: https://forums.homeseer.com/forum/media-plug-ins/media-discussion/media-controller-dcorsus/94044-lg-webos-smart-tv-remotes?p=1261999#post1261999 Ikke? Hvordan TV/version har du? Jeg som så for meg en enkel løsning på TV oppsettet mitt. ? Får teste selv når jeg kommer hjem. Tok kanskje gleden på forskudd når plugin fikk lastet inn alle funksjonene på fjernkontrollen. Kjedelig om de ikke fungerer.. Er like langt da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Nåja, jeg har ikke gitt opp ENDA. Men jentene ser på Netflix... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohnMartin Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 1 minute ago, Moskus said: Nåja, jeg har ikke gitt opp ENDA. Men jentene ser på Netflix... Hehe.. Ser den.. Har lært at jeg ikke skal teste for mye når jeg er på sjøen. De hjemme klager så fort hvis man tuller med tvn ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johs. Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 Noen som har brukt en HDMI Switch med PIP (eksempel) i kombinasjon med en Harmony HUB for oppnå noe lignende? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 1 time siden, Johs. skrev: Noen som har brukt en HDMI Switch med PIP (eksempel) i kombinasjon med en Harmony HUB for oppnå noe lignende? Har lett litt etter det når jeg skulle kjøpe meg HDMI-matrise, men fant ikke til fornuftig pris med PIP-støtte... men, den der så absolutt aktuell ut da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 (endret) 33 minutter siden, ZoRaC skrev: Har lett litt etter det når jeg skulle kjøpe meg HDMI-matrise, men fant ikke til fornuftig pris med PIP-støtte... men, den der så absolutt aktuell ut da. Oppdaget at TVen har PIP! Om jeg setter en ChromeCast i en HDMI-inngang så kan jeg caste ting til den og kjøre PIP-mode på TVen, tror jeg. kanskje jeg må teste ut det. EDIT: PIP på TVen støtter ikke at begge bilder er HDMI. Endret 12. januar 2019 av ZoRaC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johs. Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 22 minutter siden, ZoRaC skrev: Oppdaget at TVen har PIP! Om jeg setter en ChromeCast i en HDMI-inngang så kan jeg caste ting til den og kjøre PIP-mode på TVen, tror jeg. kanskje jeg må teste ut det. EDIT: PIP på TVen støtter ikke at begge bilder er HDMI. Men med Switchen så er det vel den som håndterer PIP slik jeg skjønner det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 13 minutter siden, Johs. skrev: Men med Switchen så er det vel den som håndterer PIP slik jeg skjønner det. Ja, jeg bare trodde et øyeblikk at jeg kunne få til dette uten å kjøpe noe som helst... Nå har jeg bestilt en HDMI->VGA overgang til 30 kr. Da tror jeg jeg skal få til dette i kombinasjon med en ChromeCast og innebygget PIP-funksjon i TVen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 12. januar 2019 Del Skrevet 12. januar 2019 6 timer siden, ZoRaC skrev: PIP på TVen støtter ikke at begge bilder er HDMI. Ja, dette er slik det alltid er på TVer. Og PIP via HDMI hjelper ikke på smartTVer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Voilá! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marhil Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 Voilá! Via LGs WebOS? Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 14. januar 2019 Del Skrevet 14. januar 2019 17 minutter siden, Hilmar skrev: Via LGs WebOS? Ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohnMartin Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 5 hours ago, Moskus said: Voilá! Fikk til å slå på TV'n med WOL, men ikke kommet meg hjem enda for å teste mer. Men du har fått det til altså? Fungerer det meste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 6 timer siden, JohnMartin skrev: Fungerer det meste? Har kun testet toast, og den fungerer som fjell! Kunne vist litt lenger, dog... "For everything else, there's Harmony". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreas Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Hvilken plugin eller script brukte dere for dette? Må dere godkjenne tilkoblingen hver gang tven har vært avslått? Det må nemlig jeg.. jeg bruker node red til å vise toaster, så skifte til nettleser som viser kameraet fra inngangsdøren for så å trykke exit og returnere til utgangspunktet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 1 time siden, Andreas skrev: Hvilken plugin eller script brukte dere for dette? Den heter MediaController. 1 time siden, Andreas skrev: Må dere godkjenne tilkoblingen hver gang tven har vært avslått? Nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohnMartin Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 14 hours ago, Moskus said: Den heter MediaController. Nei. Antar du måtte godkjenne ved første gangs oppkobling? Har fått testet litt nå, men får ikke til toast. Eller noe annet forsåvidt foruten WOL. Finner ikke igjen det jeg leste tidligere om at man måtte godkjenne tilgangen manuelt på TV'n. Når jeg nå prøver, så får jeg uansett ikke noe slik melding. Hva gjorde du evt for å få opp denne meldingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 56 minutter siden, JohnMartin skrev: Antar du måtte godkjenne ved første gangs oppkobling? Ja. 56 minutter siden, JohnMartin skrev: Har fått testet litt nå, men får ikke til toast. Eller noe annet forsåvidt foruten WOL. Ja, du må muligens også hente ned siste versjon som ligger i en post på forumet, ikke i Updateren. EDIT: dcorsus har fjernet filen. Jeg skal spørre om han kan legge den i beta-seksjonen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 17. januar 2019 Del Skrevet 17. januar 2019 Ny beta kommer til helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohnMartin Skrevet 17. januar 2019 Del Skrevet 17. januar 2019 12 hours ago, Moskus said: Ny beta kommer til helgen. Kommer den på forumet, eller i updateren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 I updateren. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergen77 Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Noen som vet hvordan man sender toast fra eget toppsystem, json eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slippern Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Ser ut til at på Samsung TV-er kan man sende HTML elementer til TV-en, da blir det også mulig og dra over et bilde fra feks overvåkningskamera/dørklokke etc 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.