Dilldall Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Hei. Er det noen som kjenner til lysarmaturer / downlights som kan drives av power over ethernet? Finner kun noen få produkter og samtlige er rettet mot installasjon i kontorlokaler (med utseende og antagelig pris deretter). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Hvorfor PoE? 12V eller 24V er mye vanligere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dilldall Skrevet 23. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2018 Tanken var at siden jeg har PoE switch med ledig kapasitet så kunne jeg bruke den til strømforsyning, samt at jeg håpet at produkter med PoE støtte samtidig kunne gi meg muligheter til å skru av/på og dimme per lys. Ser at 12V som du nevner nok er det mest aktuelle siden det er vanlig, og jeg ikke finner lys som drives av PoE. Får lese meg opp på det i påsken for å finne ok oppsett (relémodul og strømforsyning?). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Du finner jo step-down-convertere som gjør 48V til 12V. Men det blir jo ikke den mest effektive måten å gjøre det på... En annen ting er at det er vel ingen moduler som kan styre 48V lys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.