bjwanvik Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 I kinoen har jeg noen ordentlig gode halogenpærer som gir perfekt stemning og «helt riktig lys» i denne settingen. Den gang det ble kjøpt var ikke LED i nærheten av å kunne matche dette, og jeg er egentlig veldig tvilende til at det er det nå også..Uansett, jeg utvider (fullfører) belysningen for tida, og har en mistanke om at det rett og slett blir litt i overkant for trafoene, men jeg orker rett og slett ikke å få inn mer enn fire trafoer og fire dimmere.. (to trafoer er makset ut, respektive dimmere klarer vel ikke mer heller..) Derfor; har noen erfaring/kjennskap med LED MR16 som gir en ekstremt god glød når de er dimmet ned, og som gir et varmt lys med særs god fargegjengivelse på full styrke? God lysstyrke er også et must da kinoen er malt med slik maling som ikke reflekterer noe som helst og med en farge som «sluker alt lys».. (til rydding/rengjøring..)Spredning er av mindre betydning da spottene (SG Quadrat) er slik at pæra sitter «langt oppi», noe som begrenser spredningen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lhosar Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Erstattet halogenpærene med warmdim LED fra Phillips i en lyswire, med trafo og fibaro dimmer forran. http://efobasen.efo.no/produkt-detaljer?pn=3711127 Ekstremt gode er et sterkt begrep, men jeg er i hvertfall fornøyd og jeg ser ikke forskjell på de og andre warmdim LED downlights jeg har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.