Tverfyll Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Hei. Jeg har nettopp installert domoticz, og fått min UBZ1 til å kommunisere på windows 7. Jeg har også kjøpt en FGWPF-102 som en første enhet som jeg skal forsøke å styre. Problemet er at den ikke kommer opp i Domoticz når jeg søker etter enheter. Det er en knapp på pluggen, men er ingen beskrivelse om når og hvor lenge den må trykkes inn for å få kontakt. Er det noen her som har klart å kommunisere med en slik, og har "trikset" som må til for å få ting opp å gå? Mvh TverFyll Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 7 timer siden, Tverfyll skrev: Det er en knapp på pluggen, men er ingen beskrivelse om når og hvor lenge den må trykkes inn for å få kontakt. Trodde det stod ganske tydelig i manualen at du skal trykke 3 ganger på knappen innen 1,5 sekunder etter at du har satt controller i Include modus. Det var iallfall slik jeg gjorde det for et par uker siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tverfyll Skrevet 25. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2016 (endret) Jeg har misforstått hvor utstyr skal legges til. fungerte når jeg innså dette=) Endret 25. juli 2016 av Tverfyll Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.