Bananfluen Skrevet 22. mars 2018 Skrevet 22. mars 2018 Ca 1,5 år gammel. Fungerer veldig bra, men selges da jeg har gått over ifra Vera til Homey der 433 er med.. følger med en ekstra antenne med magnet fot og ledning. Bud? Sent from my SM-G930F using Tapatalk Siter
clio75 Skrevet 22. mars 2018 Skrevet 22. mars 2018 Ca 1,5 år gammel. Fungerer veldig bra, men selges da jeg har gått over ifra Vera til Homey der 433 er med.. følger med en ekstra antenne med magnet fot og ledning. Bud? Sent from my SM-G930F using Tapatalk @sigurdi?Sent from my SM-G930F using Tapatalk Siter
Moskus Skrevet 23. mars 2018 Skrevet 23. mars 2018 Personlig hadde jeg beholdt den til den dagen du bytter fra Homey igjen... 1 Siter
Bananfluen Skrevet 23. mars 2018 Forfatter Skrevet 23. mars 2018 37 minutes ago, Moskus said: Personlig hadde jeg beholdt den til den dagen du bytter fra Homey igjen... Du tror jeg kommer å bytte fra Homey altså :-) Veldig fornøyd med den så langt. Ganske sikker på at den er bedre enn homeseer :-) :-) Siter
Moskus Skrevet 23. mars 2018 Skrevet 23. mars 2018 Akkurat nå, Bananfluen skrev: Du tror jeg kommer å bytte fra Homey altså :-) Ikke i dag, og ikke i morgen. ... men en annen gang? 1 minutt siden, Bananfluen skrev: Veldig fornøyd med den så langt. Det er bra, det er det viktigste. 3 minutter siden, Bananfluen skrev: Ganske sikker på at den er bedre enn homeseer :-) :-) Sier ikke at den er bedre enn HS til ditt bruk. Du kommer fra Vera, du vet ikke bedre... ? 1 minutt siden, Bananfluen skrev: SOLGT Dun dun duuuun! 1 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.