ZoRaC Skrevet 14. juli 2017 Skrevet 14. juli 2017 Gratulerer med dag...uhm...sekundet! Gjorde du noe kult? https://www.epochconverter.com/countdown 2 Siter
xibriz Skrevet 14. juli 2017 Skrevet 14. juli 2017 5 timer siden, ZoRaC skrev: Gratulerer med dag...uhm...sekundet! Gjorde du noe kult? https://www.epochconverter.com/countdown Det skal blir flott å slippe å se 14********' i alle timestamp ;p Siter
xibriz Skrevet 15. juli 2017 Skrevet 15. juli 2017 Teknologien har kommet langt. Skulle spille av fra Spotify på DOTen på kjøkkenet. Startet appen på mobilen og fant fram det jeg skulle høre på, men når jeg skulle velge device var ikke DOTen der. I ren frustrasjon startet jeg musikken på mobilen og sa: "Alexa, where is my music?" Overraskelsen var stor da DOTen svarte: "Resuming Spotify" 1 Siter
Håvardgj Skrevet 20. juli 2017 Skrevet 20. juli 2017 Den 19.7.2017 klokken 14.16, Fermate skrev: Vi gratulerer @Moskus med dagen! Grattis med overstått =) @Moskus 1 Siter
SK951 Skrevet 24. juli 2017 Skrevet 24. juli 2017 Den 5.7.2017 klokken 0.09, Håvardgj skrev: hvordan gjør du det med bilen? (tesla?) Tesla ja. Antar flere biler med keyless vil støtte dette i fremtiden. Jeg er overrasket hvor nyttig det er å ha mobilen som backupnøkkel. Siter
Erling Skrevet 29. juli 2017 Skrevet 29. juli 2017 Strøm til sofabordet? Noen kreative forslag der? Skulle gjerne hatt strøm til bordet uten at det blir en snubleskjøteledning som ligger i veien. Vanlig bord med en plate helt nederst ved gulvet samt 2 skuffer. Siter
Merko Skrevet 29. juli 2017 Skrevet 29. juli 2017 Den 24.7.2017 klokken 9.27, SK951 skrev: Tesla ja. Antar flere biler med keyless vil støtte dette i fremtiden. Jeg er overrasket hvor nyttig det er å ha mobilen som backupnøkkel. Må du starte bilen med teslas app da? Siter
Evelen Skrevet 30. juli 2017 Skrevet 30. juli 2017 14 timer siden, Merko skrev: Må du starte bilen med teslas app da? Kanskje noe som merker om mobilen er i nærheten bare, blåtann? 16 timer siden, Erling skrev: Strøm til sofabordet? Noen kreative forslag der? Skulle gjerne hatt strøm til bordet uten at det blir en snubleskjøteledning som ligger i veien. Vanlig bord med en plate helt nederst ved gulvet samt 2 skuffer. Har tenkt på det samme selv, men slik jeg ser det er eneste muligheten å båre hull i gulvet, alternativet er kanskje å ha et batteri inne i bordet som du lader av og til. 1 Siter
ZoRaC Skrevet 30. juli 2017 Skrevet 30. juli 2017 18 timer siden, Erling skrev: Strøm til sofabordet? Noen kreative forslag der? Skulle gjerne hatt strøm til bordet uten at det blir en snubleskjøteledning som ligger i veien. Vanlig bord med en plate helt nederst ved gulvet samt 2 skuffer. Gulvteppe, kabel under og hull der bordet står. Enkelt og greit 1 Siter
Venin Skrevet 30. juli 2017 Skrevet 30. juli 2017 Taklampe over bordet med uttrekkbar strømledning ned til en padde på/under bordet? ☺️ Ellers finnes det jo ledningsskjulere til gulv. 1 Siter
Erling Skrevet 30. juli 2017 Skrevet 30. juli 2017 Takk x 3, likte best varianten med borring i gulvet. Spørs om han under meg er enig. Teppe og "gulvskjuler" blir ikke aktuelt, snublefaren er for høy. Det er litt for langt fra taket. Spør elektrikeren/tømmermann om "fresing" av kabel i parketten på undersiden er mulig/lovlig/forsvarling kostnadsmessig. Mest sannsynlig nei x 3. Siter
Håvardgj Skrevet 30. juli 2017 Skrevet 30. juli 2017 voldsomt med systemer du kjører @Merko bug i forumet eller? @iblis Siter
Merko Skrevet 30. juli 2017 Skrevet 30. juli 2017 Haha. ikke vet jeg.. kjører nå Homeseer på den lista der Siter
kjempis Skrevet 30. juli 2017 Skrevet 30. juli 2017 Flere enn meg som sliter med innlogging på forum via Tapatalk? Siter
iceball Skrevet 30. juli 2017 Skrevet 30. juli 2017 2 minutter siden, kjempis skrev: Flere enn meg som sliter med innlogging på forum via Tapatalk? Jupp! Siter
Moskus Skrevet 14. august 2017 Forfatter Skrevet 14. august 2017 Tror jeg vet når Skynet våkner til bevissthet... 1 1 Siter
Moskus Skrevet 14. august 2017 Forfatter Skrevet 14. august 2017 @Lazarus! Løp og kjøp! https://i.imgur.com/NsrHp23.gifv --> http://www.godoggoinc.com/ 3 Siter
Lazarus Skrevet 14. august 2017 Skrevet 14. august 2017 3 timer siden, Moskus skrev: @Lazarus! Løp og kjøp! https://i.imgur.com/NsrHp23.gifv --> http://www.godoggoinc.com/ Hehe. Da blir det lite jeg kan gjøre med den hunden. Han hadde aldri kommet inn, bare lekt med maskinen. Har allerede planer for en gjør det selv variant. Blir nok fast inventar i den nye hagen. ? Siter
bjwanvik Skrevet 17. august 2017 Skrevet 17. august 2017 Hadde IKKE funka med hun her [emoji23]Men om jeg hadde hatt hund hadde det sikkert vært realt [emoji3] Siter
Erling Skrevet 27. august 2017 Skrevet 27. august 2017 Bruksområder for LED-trips (luksusproblem) Jeg sliter med å finne en god plass for en LED-stripe jeg har liggende. Philips Hue med millioner av farger, 2+1 meter. Under kjøkkenbenken har jeg allerede monter slike, en ligger mellom gardinene og veggen på det største vinduet. Bak TV blir for harry, det må bli noe for å lage stemning eller overraske gjester. Noen tips? Hvor har du installer LED-strips? Takk. Siter
Moskus Skrevet 27. august 2017 Forfatter Skrevet 27. august 2017 3 timer siden, Erling skrev: Noen tips? Hvor har du installer LED-strips? Stua: Over skap (RGBW) Stua: Over markise-skinne (RGBW) Kjøkken: Kjøkkenbenk (cool White) Soverom: Bak sengen (RGB) Jentenes rom (2xRGB) Ute: Langs gangstien opp til huset (15 meter white) 1 Siter
havnegata Skrevet 28. august 2017 Skrevet 28. august 2017 15 hours ago, Moskus said: Stua: Over skap (RGBW) Stua: Over markise-skinne (RGBW) Kjøkken: Kjøkkenbenk (cool White) Soverom: Bak sengen (RGB) Jentenes rom (2xRGB) Ute: Langs gangstien opp til huset (15 meter white) Hvordan har du lagt dem ute? Bilde er inspirerende :-) Siter
tjwesterby Skrevet 28. august 2017 Skrevet 28. august 2017 @Moskus Det svaret er vel ikke komplett uten bilder? Spesielt de langs gangstien er jeg litt nysgjerrig på Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.