Fermate Skrevet 25. september 2016 Skrevet 25. september 2016 Noen som kjenner til noen software som kan scanne gjennom noen xx tusen bilder og tagge folk på dem dem med face recognition? Siter
Lazarus Skrevet 25. september 2016 Skrevet 25. september 2016 Picasa. har benyttet det på hele min samling av bilder, ca 25 000. tok noe tid over nettverk, men har du bildene lokalt så er det kurant. Siter
Moskus Skrevet 25. september 2016 Forfatter Skrevet 25. september 2016 Picasa var et rent helvete å ha på nettverk før. Går det faktisk greit nå? Kan man ta backup av databasen også? Siter
Lazarus Skrevet 25. september 2016 Skrevet 25. september 2016 Backup av database fungerer greit. Har flyttet min til en nettverkslokasjon. Så den wr lik på alle maskiner. Kan kun brukes på en maskin om gangen da. Det kunne fortsatt funket bedre. Men tror Google satser mer på Google Photo nå. Tror den amerikanske versjonen gjør ansiktsgjenkjenning, men norge er så strenge på personvern at det kan vi nok glemme her på berget.Sent from my SM-G920F using Tapatalk Siter
Fermate Skrevet 25. september 2016 Skrevet 25. september 2016 Det gjør ikke noe om det er et komersiellt produkt, -det er milliardær-sjefen som spør... Siter
Merko Skrevet 25. september 2016 Skrevet 25. september 2016 Picasa er vel avviklet hos Alphabet (Google). Google Photo de jobber med nå (som er et steg i en annen rettning enn hva picasa er) Siter
Lazarus Skrevet 25. september 2016 Skrevet 25. september 2016 4 minutter siden, Merko skrev: Picasa er vel avviklet hos Alphabet (Google). Google Photo de jobber med nå (som er et steg i en annen rettning enn hva picasa er) Nja... Picasa er fortsatt supportert, men blir ikke videreutviklet. Picasa Web er erstattet med Google Photos. På lang sikt så erstatter nok Photos Picasa fullstendig. Siter
Merko Skrevet 25. september 2016 Skrevet 25. september 2016 Men fremdeles avviklet mulig de kommer med feilrettinger ol, men blir ikke oppdatert noe mer utover det. Siter
Erling Skrevet 27. september 2016 Skrevet 27. september 2016 Jeg ser på NRK1 midt på natten, stakkars USA hvis dette er de 2 beste. Siter
Moskus Skrevet 27. september 2016 Forfatter Skrevet 27. september 2016 4 timer siden, Erling skrev: Jeg ser på NRK1 midt på natten, stakkars USA hvis dette er de 2 beste. Det kan man si. Men valget burde uansett være åpenbart: "Ikke Trump". Det er det samme hvem motstanderen er. Siter
Merko Skrevet 28. september 2016 Skrevet 28. september 2016 Clinton er vel ikke så mye bedre -- Da ser det ut som det blir nytt leketøy på meg etterhvert. http://store.dji.com/product/mavic-pro?site=brandsite&from=buy_now_frontpage Siter
Moskus Skrevet 28. september 2016 Forfatter Skrevet 28. september 2016 23 minutter siden, Merko skrev: Clinton er vel ikke så mye bedre Hvis det står mellom Trump og "ikke Trump", så er valget "ikke Trump". Uansett hvem som er motstander. Siter
Erling Skrevet 1. oktober 2016 Skrevet 1. oktober 2016 Justere lys + kontrast på video? Elg i 96 km/t var ikke hyggelig, skulle gjerne fått et klarere bilde. At det er sotede ruter hjalp heller ikke. Skogens konge er midt i veien. Noen som har tips om software? Siter
Merko Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 Du kan jo laste opp til youtube så se hvor bra den kan få det. Når den detekterer mørke filmsnutter, så kan den ofte gjøre den noe lysere. men er jo litt begrenset hvor bra det kan gjøres når det allerede er mørkt fra før av 1 Siter
Moskus Skrevet 2. oktober 2016 Forfatter Skrevet 2. oktober 2016 ... ellers kan stort sett all programvare for redigering av video stille på kontraster og lysstyrke. Jeg liker Vegas Video. Siter
Erling Skrevet 2. oktober 2016 Skrevet 2. oktober 2016 Takk, jeg fant delvis utav det. Ble mye lysere men elgen er en spøkelseskladd. Siter
Merko Skrevet 5. oktober 2016 Skrevet 5. oktober 2016 Må nesten ha opptak i raw før man kan gjøre noen ordentlige endringer mtp lysforhold på filmer. men raw på dashcam skal man vel se langt etter. 1 Siter
Moskus Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter Skrevet 6. oktober 2016 Det er vel bare å montere opp noen speilreflekskameraer, så får man også skikkelig kontroll på dybdeskarphet. Ellers hører jeg Red kameraer skal være bra! Siter
Merko Skrevet 6. oktober 2016 Skrevet 6. oktober 2016 Litt skummel episode på vei til jobb igår. Kunne fort ha gått galt. Merkelig at han ikke ventet.. 1 Siter
Hr Kotelett Skrevet 6. oktober 2016 Skrevet 6. oktober 2016 Oj, ikke kjekt å møte noe sånt ut av en sving nei Siter
lilfire Skrevet 7. oktober 2016 Skrevet 7. oktober 2016 Blir irritert på slike tullinger i trafikken! Siter
Moskus Skrevet 7. oktober 2016 Forfatter Skrevet 7. oktober 2016 Jebas, jeg fikk høyere puls bare av å se videoen! Siter
Moskus Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter Skrevet 17. oktober 2016 Nå kan det endelig se ut som om Verdens Absolutt Best Spill (ihht første post i tråden) får en oppfølger. Teaser fra Rockstar: Siter
Hr Kotelett Skrevet 21. oktober 2016 Skrevet 21. oktober 2016 Jeg har ennå ikke prøvd 1rn, men et kåbbåi spill kunne jo vært artig å prøvd ut. Holder meg til Overwatch for tiden, kjapp og grei underholdning. Siter
Moskus Skrevet 21. oktober 2016 Forfatter Skrevet 21. oktober 2016 Er mer "teaser" enn "trailer". Men dette kan kun bli bra: John Marston for president! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.