gullfrode Skrevet 3. november 2018 Skrevet 3. november 2018 Gleder meg til kidsa blir store nok til at jeg har tid, da trolig med de. Siter
JohnMartin Skrevet 3. november 2018 Skrevet 3. november 2018 2 hours ago, gullfrode said: Gleder meg til kidsa blir store nok til at jeg har tid, da trolig med de. Ja, tiden som er mest problematisk. Etter release, så ble det noen sene kvelder etter at ungene og fruen var i seng ? Men har absolutt levd opp til forventningene, så langt Verdt litt ekstra trøtte morgener ? Siter
Moskus Skrevet 4. november 2018 Forfatter Skrevet 4. november 2018 19 timer siden, JohnMartin skrev: Men har absolutt levd opp til forventningene, så langt Ja, det er jeg faktisk enig i. Og jeg hadde VELDIG høye forventninger. RDR1 er nok mitt favorittspill gjennom tidene. Siter
Actibus Skrevet 5. november 2018 Skrevet 5. november 2018 Jeg spiller også, helt klart på topp 3 lista sammen med GTA og The last of us Siter
Erling Skrevet 5. november 2018 Skrevet 5. november 2018 Ipad + Apple TV: Fra naboen Fikk ny tv for 2 uker sider, Samsung med samme fjernkontroll som naboen. 3 ganger har min tv, i etg. over naboen, byttet «input» til Apple TV og vist «kodebildet». Naboen har aldri brukt mitt wifi, kan blåtann slå inn på denne måten? Evt. andre forklaringen uten at Åndenes Makt må på banen? Siter
ZoRaC Skrevet 5. november 2018 Skrevet 5. november 2018 47 minutter siden, Erling skrev: Naboen har aldri brukt mitt wifi, kan blåtann slå inn på denne måten? Tror det er blåtann, ja. Og når den våkner fra dvale kan TVen endre input automatisk. Kanskje du bør bytte navn på AppleTV til noe annet enn «stue» (eller hva du kaller den)? 1 Siter
Tverfyll Skrevet 5. november 2018 Skrevet 5. november 2018 Dette er nok når naboen prøver å dele mobil-skjermen sin. Man trenger ikke lenger være på samme nett for å dele skjerm med apple-tv. Sliter med det samme med min nabo:) 1 Siter
JohnMartin Skrevet 5. november 2018 Skrevet 5. november 2018 On 04/11/2018 at 16:16, Moskus said: Ja, det er jeg faktisk enig i. Og jeg hadde VELDIG høye forventninger. RDR1 er nok mitt favorittspill gjennom tidene. Samme her. Hadde egentlig slått meg litt til ro med at det ikke kunne være mulig å måle seg med RDR1, men så feil kan man ta. Hatt mange kjekke timer med underholdning og er enda bare på 35% så langt ? Siter
Moskus Skrevet 6. november 2018 Forfatter Skrevet 6. november 2018 10 timer siden, JohnMartin skrev: Hadde egentlig slått meg litt til ro med at det ikke kunne være mulig å måle seg med RDR1, men så feil kan man ta. Hatt mange kjekke timer med underholdning og er enda bare på 35% så langt ? Da er jeg bare litt bak deg! No spoilers! 1 Siter
Mastiff Skrevet 8. november 2018 Skrevet 8. november 2018 Lurer på om jeg må boikotte dette forumet fra nå av, når det er sånne forferdelige folk her... https://motherboard.vice.com/en_us/article/j5zx9y/youtuber-suspended-for-video-of-killing-feminist-in-red-dead-redemption-2 ? Siter
Moskus Skrevet 8. november 2018 Forfatter Skrevet 8. november 2018 4 timer siden, Mastiff skrev: Lurer på om jeg må boikotte dette forumet fra nå av, når det er sånne forferdelige folk her... https://motherboard.vice.com/en_us/article/j5zx9y/youtuber-suspended-for-video-of-killing-feminist-in-red-dead-redemption-2 Men vi dreper ikke feminister, vi drikker bare te med dem. Siter
Mastiff Skrevet 8. november 2018 Skrevet 8. november 2018 Å, da er det helt i orden! Selv foretrekker jeg å ta en øl med dem, men hver sin lyst. ? Siter
Moskus Skrevet 8. november 2018 Forfatter Skrevet 8. november 2018 18 minutter siden, Mastiff skrev: Å, da er det helt i orden! Selv foretrekker jeg å ta en øl med dem, men hver sin lyst. ? Du drikker øl med feminister? Noen tøffere enn andre. Siter
Mastiff Skrevet 8. november 2018 Skrevet 8. november 2018 Egentlig ikke, men noen har raskere reaksjon og løper fortere enn andre! ? Siter
Erling Skrevet 12. november 2018 Skrevet 12. november 2018 USB-plugg på monitor - upstream & downstream? Elektrikeren mente jeg burde rydde (tror han mente fjerne/redusere) usb-ladere. På pulten har jeg 2 skjermer, type Philips med 1 upstream og 3 downstream-porter. Vil disse 3 gi strøm ut hele tiden eller kun når pc er koblet til evt. at skjermen er på? Noen som kjenner til prinsippet? Takk. Siter
ZoRaC Skrevet 12. november 2018 Skrevet 12. november 2018 8 timer siden, Erling skrev: På pulten har jeg 2 skjermer, type Philips med 1 upstream og 3 downstream-porter. Vil disse 3 gi strøm ut hele tiden eller kun når pc er koblet til evt. at skjermen er på? Jeg har en skjerm kun tilkoblet strøm. I den har jeg en ChromeCast, som får strøm via USB. Siter
Erling Skrevet 12. november 2018 Skrevet 12. november 2018 Ok, erfaringene her er at strømmen kuttes når skjermkortet går i dvale. Siter
ZoRaC Skrevet 12. november 2018 Skrevet 12. november 2018 23 minutter siden, Erling skrev: Ok, erfaringene her er at strømmen kuttes når skjermkortet går i dvale. Det kan hende - her er det ingen PC tilkoblet i det hele tatt... Siter
Merko Skrevet 14. november 2018 Skrevet 14. november 2018 Siden det var litt RDR snakk De har nå lagt litt innsats i spillet Selv venter jeg på PC versjonen er ferdig før jeg begir meg ut på det spillet. 2 Siter
xibriz Skrevet 17. november 2018 Skrevet 17. november 2018 Jeg hadde min første reklamasjonssak på en Z-Wave-enhet i dag. En Nexa AD-147 sluttet plutselig å fungere i mårrest. Ca. 2 år gammel. Jeg har totalt 3 stk slike så håper det er en blipp. Heldigvis kjøpt lokalt så jeg fikk en ny på dagen Siter
GeneralVirus Skrevet 20. november 2018 Skrevet 20. november 2018 Sitter å irriterer meg over pæreforbudet! Blir for ille at man må sitte å bestille lyspærer på ebay. Siter
Moskus Skrevet 20. november 2018 Forfatter Skrevet 20. november 2018 Ikke uenig i at det har gått litt for fort... Siter
Guahtdim Skrevet 21. november 2018 Skrevet 21. november 2018 10 hours ago, GeneralVirus said: Sitter å irriterer meg over pæreforbudet! Blir for ille at man må sitte å bestille lyspærer på ebay. Du er ikke alene. Det blir vanskelig å finne pærer som gir godt lys. For tiden så er det sterkeste jeg får tak i 1300lumen, men dette er pærer som forsvinner. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.