Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet

IMG_0416.thumb.JPG.4f1f82ecb856a6c47d9c4c9c3b0541ec.JPGNatta. Multisensoren sier det er 21,5 grader soverommet.

Håper forkjølelsen gir seg snart.

PS: Kan jeg slå av lysdioden?

Skrevet
13 timer siden, xibriz skrev:

Google Cal i boks, IP cam neste :)

20170324_223408.jpg

Legg gjerne ut koden for kjekke widgets under OpenHAB kategorien. For eksempel så den "hva skjer i dag" kjekk ut. 

Og god helg til deg også.

Skrevet
12 timer siden, Hr Kotelett skrev:

Hehe forstyrrende lysdioder e kjekt. Men lyser den kontinuerlig? Hvilken type er det? 

Aeotec multisensor.

Den er koblet til strøm og lyser alltid - eller kanskje kun ved bevegelse.

Ingen big deal.

?

Skrevet
5 timer siden, Lazarus skrev:

Legg gjerne ut koden for kjekke widgets under OpenHAB kategorien. For eksempel så den "hva skjer i dag" kjekk ut. 

Og god helg til deg også.

Jeg brukte ett python script som snakker med Google Calendar API 

https://community.openhab.org/t/simple-python-script-that-reads-google-calendar-and-updates-oh-items-with-event-information/21586?source_topic_id=21651&source_topic_id=22631

Skrevet
2 timer siden, xibriz skrev:

Jeg brukte ett python script som snakker med Google Calendar 

har du tatt en titt på bindingen til google calendar? Jeg har en widget som blir offentlig snart med en agendavisning.

Skrevet
15 timer siden, Lazarus skrev:

har du tatt en titt på bindingen til google calendar? Jeg har en widget som blir offentlig snart med en agendavisning.

Jeg så den lå der, men har ikke lest i manualen.

Skrevet
14 minutter siden, Merko skrev:

tidenes dårligste tittel på artikkel :)

artikkelforfatteren har vel fått det med seg :P

Sitat

(Hei! Før du leser videre: Tittelen på denne kommentaren var teit, og det vet jeg. Selv om «Home automation» er en typisk mannegreie, skaper overskriften et helt feil inntrykk. Sorry.)

• Like 2
Skrevet

Nei, må nok roe meg ned litt selv :) Tannlege regning på 50k hjelper ikke akkurat.

Får bygge meg opp en grei buffer så heller planlegge litt istedenfor! :D

Skrevet

21 på meg og 22 på fruen. forventa ikke så mye i det hele tatt, så det var veldig bra når man har bestilt usa-tur i september! :D

Skrevet

Jeg er IKKE noen Ed Sheeran-fan, men denne cover-versjonen er kun enormt bra. Det står respekt av å kunne utføre dette "live", med all koordinasjonen som kreves.

Skrevet
1 hour ago, Moskus said:

Jeg er IKKE noen Ed Sheeran-fan, men denne cover-versjonen er kun enormt bra. Det står respekt av å kunne utføre dette "live", med all koordinasjonen som kreves.

(...)

Minner meg om Jimmy Fallon & The Roots, de har noen låter i sitt "Music Room"

Skrevet
9 timer siden, Norseman skrev:

Minner meg om Jimmy Fallon & The Roots, de har noen låter i sitt "Music Room"

Ja, Enter Sandman er den beste av dem! :D 

• 2 uker senere...
Skrevet
Den ‎04‎.‎04‎.‎2017 klokken 21.34, Moskus skrev:

Veldig stilig!

Her er min koordinasjons-musikk favoritt:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.