Tor Aage Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Noen som har er godt råd for montering av skjøteledning i taket inni skapet her? Ønsker borrelås, men foreløpig er Biltema sin bare fjas.. har varmet opp limet før jeg monterer, latt det ligge uten belastning i et døgn, men det faller bare ned. Har noen erfaringer med Clas Ohlson sin borrelås som selges i pakker på en meter og koster drøyt 100kr ( https://m.clasohlson.com/no/Gripotec-borrelåsbånd/34-4682 ) eller andre borrelåser med tape som selges over disk ? Den hvite skal egentlig henge oppi taket den også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 19. april 2019 Del Skrevet 19. april 2019 Først og fremst bruker du denne til padda: https://m.clasohlson.com/no/Veggfeste-for-grenuttak/36-3293 Og Clas' borrelås er bedre enn den til biltema. men det suverent beste er å bruke sånne, med strips: https://www.biltema.no/bil---mc/elektrisk-anlegg/Buntestrips/monteringsplater-for-bunteband-10-stk-2000030821 Begge deler skrur du opp med skruer som er så små at de ikke går gjennom veggene/taket på skapet. Problem solved. 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Grattis, @Moskus! 3 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 1. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2019 8 minutter siden, ZoRaC skrev: Grattis, @Moskus! Takk. Tror jeg. Kjapp hoderegning sier at det blir ca. 10 poster i døgnet, litt avhengig av når man regner åpningsdatoen... ? Noen av dem er vel kanskje til og med fornuftige. 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Gratulerer! Gjør det der deg fortjent til å kalle deg evangelist? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 1. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2019 5 minutter siden, Mastiff skrev: Gratulerer! Gjør det der deg fortjent til å kalle deg evangelist? "Hjemmeautomasjon til folket!" er min 1. mai-parole! ? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Halleluja! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Kotelett Skrevet 10. juni 2019 Del Skrevet 10. juni 2019 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merko Skrevet 15. juni 2019 Del Skrevet 15. juni 2019 Testet nettopp en eyetracking. Lurer på om man kan gjøre noe gøy ut av denne.. https://streamable.com/z13r7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 16. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2019 Hvilken eyetracking? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 16. juni 2019 Del Skrevet 16. juni 2019 Jeg tror vel dette har mye større verdi for ALS-rammede og handikappede enn hjemmeautomasjonsfolket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowman Skrevet 30. juni 2019 Del Skrevet 30. juni 2019 Noen ganger blir norsk og engelsk litt rart. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merko Skrevet 30. juni 2019 Del Skrevet 30. juni 2019 På 16.6.2019 den 11.40, Moskus skrev: Hvilken eyetracking? https://www.tobii.com/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Syntes det var mye fjær på trappa når jeg kom hjem, fant ut hvorfor... ? Fuglekamp - cropped.mp4 Dyreverden kan være fæl, men det så ut til at det gikk bra denne gang! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 (endret) Det der må du da kunne selge til en eller annen skrudd sportskanal! Hva de nå heter, disse som viser all slags idioti. Endret 18. september 2019 av Mastiff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Akkurat nå, Mastiff skrev: Det der må du da kunne selge til en eller annen skrudd sportskanal! Hva de nå heter, disse som viser all slags idioti. Sportskanal? Er det bryting de holder på med, mener du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Ser ut som MMA for meg... For øvrig må du lære ungene å rydde opp etter seg på plattingen! ? Det kan du aldri begynne for tidlig med! Mer enn to år, så er det i seneste laget å styre dem... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Eller WWF-wrestling? Tag-team mot solo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 2. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2019 Dette er jo egentlig ikke "off topic" for seriøst står det på ønskelista: https://itavisen.no/2019/10/01/vi-har-robotstovsugere-sa-hvorfor-ikke/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xibriz Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 (endret) Lurer på om de funker på den 60 meter lange traktorveien her på vinteren i full snøstorm ? For de som ikke kjenner trikset så fester jeg håndtaket på kroken på bilen på tur til jobb, og tar den ned til huset på tur hjem Endret 2. oktober 2019 av xibriz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Kotelett Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Prøvd det, og gjør det. Heldigvis har jeg bare kjørt for langt en gang, og kom på det før jeg hev bilen i revers og ga gass når jeg måtte rygge for en bil. Kult å trykke bosspannet i ræven på egen bil pga en ikke regnet med en ekstra 1,5 meter til muren. ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 16. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2019 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mastiff Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 @MoskusDet der var merkelig. Jeg gjenkjenner absolutt fruens teknikk og metode, men ikke mobilen og hånden! ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 10. november 2019 Forfatter Del Skrevet 10. november 2019 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.